Selam Yukhei? Bugün neler yapıyorsun? Ben gün boyu seninleydim. Bu biraz saçma gelebilir sana ama doğru söylüyorum. Gerçekten seninle birlikteydim.
Peki o zaman neden buraya hala yazdığımı düşünüyor olabilirsin. Çünkü onun sen olmadığını biliyorum. Kafan karışmış olabilir ancak sana nasıl anlaşılabilir şekilde yazabilirim ben de bilmiyorum.
Bu son bir kaç haftadır seni gördüğümü söylemiştim. Ancak o zamanlar en fazla yarım dakika kadar görebiliyordum ve sonra sen ortadan kayboluyordun.
Ama bugün bütün gün benimleydin. Koltukta oturup gün boyu televizyona baktın. Ne konuştun ne hareket ettin..
Ben ise yanına oturdum ve gün boyu seni izledim. Unutmamak için kafama kazıdığım seni. Gözlerini, burnunu, dudaklarını... Her şeyinle karşımdaki sendin ama yanımdaki kişinin sen olmadığını anlamamı sağlayan iki şey yanımdaki sen de yoktu. O iki şey bakışların ve kokundu...
Gözlerin çok duygusuz bakıyordu. Oysaki sen dünyada gördüğüm gözleriyle duygularını eleverebilen birinci insansın.
Seni eskiden hiç bir zaman boş boş bakarken görmemiştim. Ve kokun da yoktu. Burnuma dolduğu gibi sen olduğunu anlayabileceğim o sana has koku yoktu. Bu yüzden benim bütün gün boyunca izlediğim kişi hem sendin hem de değildin .
Yine de seni görmüş olmak ve izleyebilmek benim için o kadar mutluluk verici bir şeydi ki sevincimi kelimelerle anlatamam. Uzun zaman sonra yaşadığım en güzel gündü.
Yanımda olan kişi gerçekten sen olsaydın sence de daha güzel olmaz mıydı Yukhei?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Little Weak ♧ Luwoo
FanfictionSöylesene Yukhei, beni tek başına bırakıp nereye gittiğini... -18.06.2018- -02.12.2018-