4.Bölüm

61 10 0
                                    


"N-ne?"

"Seninle gelicem dedim"

"B-benden s-seni yani cumhurbaşkanının k-kızını kaçırmamı mı istiyorsun?!"

"Aslında teknik olarak kaçırma olmuyor."

Yüzüme şaşkınca bakarken sanırım düşünüyordu.

"Doğru galiba."
Dedi kararsızca.
"Peki neden benimle gelmek istiyorsun. Çok güzel bir hayatın var. Ve beni tanımıyorsun bile!"

Bu dediklerine kahkaha atmamak için kendimi zor tutarken
"Çok mu güzel hayatım var?!" Dedim şaşkınlık ve sinir doku bir şekilde.

Bana anlamamış gibi bakarken

"Neyse boşver benim hayatımı şimdi kabul ediyor musun? Eğer cevabın hayır ise paraya bay bay de."

Dedim. İçten içe kabul etsin diye yalvarırken neredeyse hiç düşünmeden
"Kabul!" Dedi. Demek ki paraya çok ihtiyacı vardı.

Ben sevinçten kudururken çocuğa sarılmamak için kendimi zor tutuyordum. Daha adını bile bilmediğim birine nasıl bu kadar kolay güvenebildiğimi ben de anlamamıştım ama burada daha fazla durmak istemiyordum. Çocukluğumdan beri işkence çekiyordum ve artık sıkılmıştım.

"O zaman gidelim." Dedi ve bileğimden tutup beni yönlendirdi. Büyük eli bileğimi kaplarken aslında birazcık korktuğumu farkettim. Ama yapacak birşey yoktu.

"Bekle." Dedim.
Bana döndü. Hala bileğimi tutuyordu.
"Ne oldu?"
"Yukarıdan çantamı alıcam. Bir gün kaçarsam diye hazırlamıştım."
"Cidden sorunlusun!"
"Yah! sensin o be!"
Dedim ve kafasına vurdum. O kafasını ovalarken arkamı dönüp gidiyordum ki aklıma bir şey geldi.

Hemen ona geri döndüm ve yanına gidip
"Çantanı ver." Dedim. Kafasını ovalayan eli durdu ve
"Niyeymiş?"
Dedi çantasına sarılırken."
"Ben yukarı çıktığımda çantayla beraber kaçma diye aptal! Çantanı yemiyeceğim ver şunu hadi!"

"Ben senin çantamı aldıktan sonra ailene beni ispiklemiyeceğini nereden bileceğim?"
Ona boş boş bakarken
"İyi sen de gel." Dedim.

Omuz silkti ve beni takip etmeye başladı. Hala çantasına sarılıyordu.

Odama girdim ve önceden hazırladığım bavulumsu çantayı aldım. Her ihtimale karşı böyle bir çanta bulunduruyordum. Onu aldım ve taktım. Çocuk odamı incelerken birden yere döndü ve ay ışığından görebildiğim kadarıyla kızardı. Neden kızardı ki?

"Ş-şey" dedi ve yeri gösterdi. Bu sefer odanın başka bir tarafına bakıyordu.
"Bir şey düşürdün" dedi.

Merakla yere döndüm. Ve neden kızardığını anladım. Sütyenim düşmüştü!

"Aish cidden!" Dedim ve aceleyle yerden aldım. Sütyeni çantaya tıkarken ona baktım. Hala kızarıktı ve başka bir yere bakıyordu.

"Neyse gidelim." Dedim. "Sahi sen nereden girdin eve?"

"Arka bahçeye bakan cam kapı açıktı."
"Ciddi misin?" Dedim şokla. Babam orayı kapamayı nasıl unuttu ki!

Omuz silkti ve tekrar bileğimi kavradı. Evden sessizce çıktık. Son kez eve baktım. Hoşçakal asla özlemiyeceğim evim.

Slm cnm
Hello burada biri var mı? Dökdkdk ses veriiiiiğn dkdkdk
Kendi kendime konuşuyom yhaaa neys illaki gelirsiniz dkdkdk
Oy ve yorum falan filanca kapanış cümleleri
Dipnot: yorum. Biliyorsunuz siz ;)
Ha bu arada












Öpüldün cnm

Ladrón (Kim Taehyung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin