13. Bölüm

54 3 3
                                    


Tae ye cidden sinir olmuştum. Dediği şeyi de anlamamıştım zaten. Ve bu beni daha da sinirlendiriyordu. Ben mi aptalım anlamadım ki! (Evt öylesin kdkccjx) gıcık olmuş bir şekilde televizyon izlerken banyonun kapısı açıldı. O tarafa hiç bakmadan televizyona bakmaya devam ettim. Tae nin duş aldığını biliyordum. Onunla bir süre konuşmaya niyetim yoktu. O da benimle konuşmayacaktı sanırım. Neyse umrumda değildi.

Tae tekrar giyinmiş bir şekilde bilgisayarın başına oturdu. Ona yan bir bakış attım bana bakmıyordu. Televizyona geri döndüm.

"televizyonun sesini biraz kısar mısın?" dedi tae bana dönmeden. Onun inadına sesini daha da açtım. Tae bana sertçe baktı ve bilgisayara geri döndü. Bir süre sese alışmaya çalıştı fakat olmayınca ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı. Ne yapacağını anlayıp kumandayı sakladım. Tae önümde dikildi ve

"mi cha ben hala nazikken şunun sesini kısar mısın?"
Dedi televizyonu göstererek. Ama kısmayacaktım. Onun beni delirttiği gibi ben de onu delirtmek istiyordum. Hem nazik mi demişti o!?

"bayağı naziksin cidden." dedim ona. Bakmadan. Tae sabır dilermiş gibi havaya baktı ve bir şeyler mırıldandı.

"mi cha sinirlenmeye başladım." dedi ve başımda dikilmeye devam etti. Ne yani ondan korkmam mı gerekirdi? Sinirlenmişmiş! Ne yapabilirdi ki? Ben de sinirlenmiştim ama o hiç takmamıştı.

"5 e kadar sayacağım eğer sesini kısmazsan..."

Sözünü böldüm

"ne yapacaksın? Öldürecek misin beni?" dedim gözlerimi devirerek.

"1..."

Banane kısmayacaktım.

"2..."

Hiç bir şey yapamazdı.

"3..."

Korkmuyordum hayır.

"4..."

Odaya kendimi kilitlesem nasıl olur?

"5...süren doldu."

Ben umursamazca koltukta otururken birden beni kaldırdı ve kendimi koltukta yatarken buldum. beni yüz üstü çevirmişti. Kıçımı kucağına çekti.

"hey! Ne yapıyorsun!?"
Dememle birlikte kıçıma şaplak yemem bir oldu.

"ah! Acıdı yapmasana!"

"sözümü dinleseydin bunlar olmazdı."
Dedi ve kıçımı şaplaklamaya devam etti.

"t-tae dur artık!" dedim gözümden yaşlar gelirken.

"bir daha beni dinleyecek misin?"

"evet dinleyeceğim yeter artık canımı acıtıyorsun!"

Dediğimde durdu ve elimden kumandayı alıp televizyonun sesini kıstı. Bilgisayarının başına geçerken ben hala orada yatıyordum. Kıçımı hissetmiyordum!

"piç kurusu!" dedim kıçımı ovalarken.

Bilgisayardan bana döndü

"bir şey mi dedin?" dedi.

"h-hayır." dedim ona bakmadan.

"ben de öyle düşünmüştüm."

Onu takmadan ayağa kalktım ve mutfağa gittim.

"bir kıza niye vurursun ki? Sapık göt kafası! Dedim ve tıkınmaya başladım. O sırada tae nin telefonu çaldı. Onu dinlemeye başladım.

" ne var jungkook? "

" evet doğru duymuşsun. Beni geri çağırdı."

"bilmiyorum."

"ama zorundayım."

"bakarız."

"tamam görüşürüz."

Dedi ve telefonu kapattı. Mutfağa geldi ve karşıma oturdu.

"çok acıyor mu?" dedi ve güldü.

"hıı çok komik."

"çok abarttıysam affedersin. Ama beni sinirlendirdin."

Bu sözleri beni yumuşatmıştı.

"her neyse. Kiminle konuşuyordun?"

"bir arkadaşım önemli değil."

Ona baktım. Eşofmanının ipleriyle oynuyordu. Stresli gözüküyordu.

"yarın gidiyoruz."

"hı?"

"yung un mekanına. Geçen gittiğimiz yer."

"seni tehdit eden adam mı?"

Evet dercesine kafasını salladı.

"ama tae..."

"şş mi cha bu en iyisi inan bana." dedi ve elimi tuttu.

"hadi uyuyalım atrık geç oldu." Tamam dermiş gibi kafamı salladım.

Acaba bu doğru karar mıydı?

Çok mal bi bölüm oldu ama neyse cnkcldkcld

Yayınlama diye bir kaç kısım yazmışım onları okudum bir smut var var ya cjckdkxkdkd çok erken smut yapmışım diye yayınlamamıştım.

Neyseeeğğ bu kadardı bu geçiş bölümü gibi bişey daha güzel bölümler gelecek merak etmeyin

Bu arada bu hikayeyi olabildiğince neşeli yapmaya çalışıyorum ama moduma bağlı dmxjxj

Neysss. See you

Bu arada
































Not so soon...























































Öpüldün cnms;*





















Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ladrón (Kim Taehyung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin