8.Bölüm

73 9 5
                                    

Uyarı yapıyorum gayz biraz smutumsu bişey olabilir! Ya smut değil de o tarz dkdkdkdkdk uyarıyım de!!!!! Kdkdkdkdk ( aslında çok bişey yok okuyabilirsiniz ama küfür tarzı şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın canlarım dkdkdk)

Ne kadardır uyumaya çalıştığımı kestiremiyordum. Ama yanımda birine sarılmadan asla uyuyamıyordum. Tavanı seyrederken içeriden sesler geliyordu. Büyük ihtimalle taehyung koltuğa sığmaya çalışıyordu.

Tekrar gözlerimi sıkıca yumdum ve 100.kez uyumaya çalıştım. Hayır olmuyordu! Neden birine sarılmadan uyuyamıyordum!! Keşke eun byul teyze yanımda olsaydı. Sesli bir şekilde oflayıp yatakta doğruldum. Aşırı uykum vardı ama ben uyuyamıyordum.

Acaba taenin yanına mı gitseydim. Ama şu bebek olayı vardı! Sahiden bebek nasıl oluyordu? Şimdi ben gidip taenin yanına yatsam direk bebek mi olucaktı? Ah hayır hayır hamile mi olucaktım? Ah düşüncesi bile korkuttu. Bu konuya daha fazla kafa yorarsam beynimin patlıyacağını varsayarak yataktan kalktım.

Kapıyı yavaşça açtım. Taeye baktığımda ayakları koltuktan aşağı sarkmıştı. Bu haline kıkırdayarak yanına gittim.

Burada nasıl uyuyordu? Omzunu dürttüm.

"Taehyung"

Hala uyuyordu. Biraz daha şiddetli dürttüm.

"Yah! Tae uyansana!"

Hala uyanmayınca üstüne çıktım. Ve yavaşça tokat attım.

"Yah! Uyan!"

Yavaşça gözlerini açtı. Ve etrafına şaşkınca bakındı.

"Mi cha?" Dedi uykulu sesiyle. Bu haline gülümsedim. Gözleri tekrar kapanıyordu.

"Gözlerini aaaç~" dedim şirince. Güldü ve gözlerini açtı. Gözlerini açtı ve ovaladı. Birden doğrulunca. Karnına oturduğum için sertçe kucağına oturdum. Kısık sesle inleyince kaşlarımı çattım.

"Yah! Benim popom acıdı sen ne diye inliyorsun?"

Ay ışığından kızardığını gördüm. Niye kızardı ki şimdi?

"Nereye oturduğuna bakarsan neden inlediğimi anlarsın!"

Oturduğum yere baktım. Kucağına oturuyordum işte neden inliyordu?

"Kucağında oturuyorum işte!"

Bana 'ciddi misin?' Der gibi baktı.

"Her neyse! Hem sen niye benim kucağımdasın?!"

Bunu ben de yeni fark etmiş gibi kalktım. "Affedersin."

"Önemli değil neden geldin?"

"Ş-şey ben birisi olmadan uyuyamıyorum da..."

Bana boş boş bakıyordu.

"Yani yanında yatmamı mı istiyorsun?"

Yavaşça kafamı salladım.

"Rahatsız olmayacak mısın?"

Dedi ve masanın üstündeki suya uzandı. Saçları dağılmıştı. Bu hali çok tatlıydı.

"Hayır rahatsız olmam ama bebek işini ne yapacağız?"

Ladrón (Kim Taehyung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin