najdroższa

422 44 12
                                    


Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli. Rodzą się z pewnymi skłonnościami, ale liczy się sposób, w jaki żyją. I to, jakich ludzi poznają.

Ja poznałem ciebie; anioła, nie człowieka.

I jaki się czuję? Kim jestem? Och, gdybym mógł wiedzieć. Gdybym mógł jeszcze racjonalnie myśleć.

Zabrałaś me serce i dusze, nie potrafię sklecić normalnych zdań, nie umiem zebrać myśli. Och Boże, jestem szalony, prawda? Co ty o mnie pomyślisz kiedy to przeczytasz? Och, wybacz mi, tak naprawdę nie stałem się tak dziwny, jak może ci się zdawać.

Przez wszystkie te tysiąclecia ludziom nie udało się rozgryźć zagadki, jaką jest miłość. Na ile jest sprawą ciała, a na ile umysłu? Ile w niej przypadku, a ile przeznaczenia? Ludzie nie znaleźli odpowiedzi na te pytania i ja też ich nie znam. Miłość po prostu jest, albo jej nie ma, proste, prawda? Jedyne co wiem i znam, to moja miłość i uwielbienie do ciebie, Hailey. Do całej ciebie. Do twej duszy, ciała i umysłu.

Każdy ma coś, bez czego nie potrafi żyć. Jestem takim hipokrytą myśląc teraz o tobie jako o czymś niezbędnym do życia, kiedy ciebie tu nie ma, a ja wciąż oddycham.

Miłość jest nieobliczalna, nie rządzi się wyraźnymi regułami-czasem dostajemy ją za nic, czasem musimy na nią ciężko zapracować, a czasem jest po prostu nieosiągalna i łamie nam serca.

Nie rozumiem, czemu tak rozpaczliwie pragnę twojej miłości, skoro ona tak bardzo mnie rani. Jednak wiem, że jest warta całego ryzyka i wszystkich tych cierpień. Jest jeszcze wspanialsza niż sobie wyobrażam, wiem to.

Chcę być sam, sam z tobą. Chcę skraść twoją duszę, tak jak ty skradłaś moją. Jesteś wszystkim czego pragnę. Wszystko we mnie ciebie chce. Czuję, jak moje serce się do ciebie rwie.

Nigdy nie wiedziałem co zrobić z twoimi pocałunkami na mojej szyi, ale teraz chciałbym abyś całowała mnie dopóki nie mógłbym mówić.

~J

__________________

no i mamy kolejny rozdział!

i jak? podoba się?

chciałam powiadomić moich nowych czytelników, a starym przypominać o grupie na snapchacie, na której informuje o nowych rozdziałach i itp. wystarczy napisać do mnie (nazwa: wattpadjason) wiadomość o treści „baby", a was dodam!

love ya!

sweetener|JB&HBOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz