najkochańsza

188 29 6
                                    


Mam już dość pocałunków, które nic nie znaczą.

Mam dość budzenia się w hotelowych pokojach, obok dziewczyn, które wyglądają prawie jak ty.

Cały czas wmawiam sobie, że spotkam kogoś równie wspaniałego i przestanę myśleć o jedynej kobiecie, której nie powinienem i nie mogę kochać, a mimo to kocham. Kocham cię i mam tego dosyć.

Mam dość słyszenia „powiedziałeś jej imię podczas snu, znowu"

Chciałbym cofnąć czas i cię zatrzymać; cofnąć do tego beznadziejnego i pamiętnego dnia, złapać twój nadgarstek i po prostu powiedzieć „nigdzie nie idziesz". Chciałbym mieć cię teraz przy sobie, chciałbym żeby wszystko co złe odeszło i nigdy nie wróciło.

Teraz umieram z miłości, bo ciebie tutaj nie ma i z każdym dniem tracę nadzieję, że w ogóle wrócisz.

W głowie ciągle mam tylko jedno pytanie. Dlaczego odszedłeś?

Odeszło moje natchnienie, moja pasja i jedyna miłość. Odeszłaś. Odeszłaś i zostawiłaś mnie samego jak palec. Złamałaś moje serce, rozkruszyłaś je, zbiłaś jak porcelanę i spaliłaś,  dopóki nie stało się prochem, który porwał zimny, północny wiatr.

Dlaczego nagle postanowiłaś być taka samolubna? Zawsze stawiałaś wszystkich przed sobą, nawet osoby, które nie zawahałyby się, gdyby miały okazje cię zabić. Co zmieniło się tamtego wieczoru? Dlaczego postanowiłaś pomyśleć jedynie o sobie i odejść?

Wiesz, z początku myślałem, że po prostu znowu trafiłaś do szpitala i nikt mnie nie poinformował, ale widziałem cię przez okno. Zapukałem, byłem pewny, że byłaś w środku, ale mi nie otworzyłaś. Nie chciałaś mnie tam. Dlaczego?

Przecież ja dla ciebie mam drzwi otwarte nawet nocą, wiesz to. Zawsze jesteś mile widziana. Zawsze będę na ciebie czekał.

~J


________

umm ten...mogę ładnie poprosić o jakieś komentarze i gwiazdki?¿

jeszcze mnie Ariana tak zaskoczyła z tym „god is a woman", że myślałam, że zejdę na zawał for real

love yaaa!

sweetener|JB&HBOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz