Myślałem o tobieMyślałem o tobie i ostatniej nocy brakowało mi ciebie bardziej niż zazwyczaj. Próbowałem wytrzymać całą noc, ale nie mogłem zapanować nad swoimi myślami. Dzisiaj, jak każdej nocy, obudziłem się mając cię w głowie. Nie potrafiłem zatrzymać łez, płynących po mej twarzy, każda z nich wyrażała moją pustkę; pustkę, którą czuję, gdy ciebie nie ma.
Ciągle słyszę twój głos, odbijający się echem w mojej głowie. Nie mogę się doczekać, kiedy wrócisz i będę mógł ukryć cię w swoich ramionach, już na zawsze. Nie będę dbał o to, jak bardzo będziesz się wyrywać czy jak głośno będziesz krzyczeć. Kiedy spotkamy się po raz kolejny, nie pozwolę ci odejść. Nigdy więcej.
I chociaż nie mam cię teraz tutaj ze mną, mam sny i wspomnienia. Żyję wspomnieniami, w których mówiłaś, że mnie kochasz. Czasami wydaje mi się, że to nie miłość, lecz obsesja. Czy mam obsesje na twoim punkcie? Jeśli tak, i tak nie masz czego się obawiać, bo bolesne jest to tylko i wyłącznie dla mnie.
Nawet jeśli śnienie o tobie, nie jest tym samym co posiadanie cię, wciąż cieszę się, że mogę mieć chociaż cząstkę ciebie, zawsze przy moim boku, zawsze przy mnie. Nie boję się, że kiedyś tej cząstki zabraknie, ponieważ nie ma sposobu, by o tobie zapomnieć.
Widziałem, jak twoje oczy się odwróciły, jak wyginają się twoje plecy i ten widok pozostanie przed moimi oczami do końca mych dni. Świadomość, że mogłem sprawić, że poczułaś się dobrze, pośród twoich smutnych, szarych dni, podtrzymuje mnie na duchu.
Skarbie, nie chcę nikogo innego i wiem, że nigdy nie zechcę, bo nawet teraz nie jestem w stanie spoglądać na inne kobiety.
Pamiętam łzy spływające po twoich policzkach kiedy powiedziałem, że nigdy nie pozwolę ci odejść. Pamiętam, że powiedziałaś „nie zostawiaj mnie tutaj samej". Nie zrobiłem tego, nie mógłbym, ale ty to zrobiłaś. Zostawiłaś mnie. Kochałem cię, nadal cię kocham, ale co z tego mam? Kochałem cię i straciłem cię.
~J
_______
Następuje zmiana godziny dodawania rozdziałów i od dziś będą się one pojawiać o godzinie 16:00all love
CZYTASZ
sweetener|JB&HB
FanficZAWIESZONE „Kocham cię. Będę cię kochał do dnia, w którym umrę. A jeśli po tym jest jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał" •opowiadanie zawiera cytaty (bądź fragmenty) z wszelakich filmów, wierszy, książek, gier, listów dostępnych w internecie...