6.

2.5K 135 5
                                    


 Másnap reggel hiába simogattam a puha ágyneműhuzatot nem találtam meg akit kerestem. A népfény az ablakon keresztül az arcomra sütött, így hunyorogva kukucskáltam oldalra, hogy tényleg egyedül ébredek e. Felültem, ránéztem az éjjeliszekrényen hagyott telefonomra. Gracetől volt egy válasz, a tegnapi üzenetemre, hogy ebédeltem és nem alszok otthon, de semmi más. A készüléket visszatettem a helyére, kibújtam az ágyból és a fiókos szekrényből kivettem egy hosszú, szürke pólót. Már éppen kifelé tartottam a szobából, amikor meghallottam Shawn hangját. Az erkély ajtót félretolva a félfának támaszkodva lestem ki hozzá. Göndör, szanaszét álló haját igazgatta, miközben a fél fülébe lógó fülesbe beszélt, telefonját maga előtt tartva. Liveolt.

- Anny98 az album megjelenése közelebb van, mint gondolnád. – válaszolt egy kérdésre. – Sokan vagyunk. – mosolyodott el. – Jelenlegi kedvenc zeném? Huuh... - nézett oldalra és csak ekkor vette észre, hogy figyelem. A mosoly az arcán még nagyobb lett, tekintetével követte a mozgásomat, amikor odalépdeltem a korláthoz. Jókedvűen böktem a telefonja irányába. – Nem tudok mondani kedvencet. – válaszolt kis fáziskéséssel.

A korlátra támaszkodva kémleltem a kilátást. Még talán nem is voltam kint az erkélyen.

- Igen, Mendes08, hallottam Charlie albumát. Nagyon büszke vagyok rá, rohadt jól sikerült. Aaliyahval? Ma korán reggel beszéltem utoljára.

Meghallgattam, amíg válaszol még néhány kérdésre. Miután elbúcsúzott, mosolyogva nézett fel rám.

- Jó reggelt napsugaram! – suttogta, amikor megfogtam a borostás arca két oldalát és egy csókot nyomtam az ajkaira. – 11 óra. – mosolygott.

- Szóval lett volna időd borotválkozni? – kérdeztem visszamosolyogva rá, közben leültem a jobb combjára. – Hogy vannak a rajongók? – néztem a telefonra.

- Várják, hogy mikor jelenik meg az album. Most meséltem nekik, hogy megyek James Cordenhez a műsorba.

- Igen, tudom, egy hétig nem leszel. – simítottam meg az arcát. – De bírom a Late Late Showt, vicces. – karoltam át a vállát. – Szóóval...

- Mond. – ölelte körül a derekamat.

- Mikor is jelenik meg az album? – vigyorogtam közelebb hajolva hozzá.

Shawn elnevette magát és felvont szemöldökkel fürkészett.

- Éjfélkor.

- Ma? – döbbentem meg.

- Nem. – nevetett. – Majd aznap amikor megjelenik, most májusban. – tette a kezét a combomra.

- Áhá, szóval májusban, éjfélkor? Miket meg nem tudok itt bennfentesként. – pusziltam meg az arcát.

Fél kezével a telefonján kezdett pötyögni.

- Aaliyah reggel hívott, hogy láttam-e.

Az internetes bulvár portál hatalmas képpel és címmel hirdette, hogy szétmentünk.

Az internetes bulvár portál hatalmas képpel és címmel hirdette, hogy szétmentünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
When You're Ready Honey (Befejezett)Where stories live. Discover now