Ez még hosszabb lett, mint eddig bármelyik, de így egyben szerettem volna közzétenni.
Jó olvasást! - xx JHatalmas erővel szólt Cardi B, Bad Bunny, J Balvin I like it-ja és tele volt emberekkel az előtér és a nappali is. Az utóbbi legalább akkora volt, mint Grace háza, de a kerttel együtt. A lépcsőkön közlekedők próbáltak nem átesni az ott ücsörögve beszélgetőkön.
- Megyek megkeresem Charliet! – kiabált Brian. Tekintete Shawn és köztem cikázott, majd miután bólintottunk, megfordult és eltűnt a tömegben.
- Nem iszunk valamit? – kérdezte Eric miután körbetekintett.
- Még szép! – kapta el a karját egy vörös és már vitte is magával.
Eric a válla felett nézett hátra rám. Bíztatóan mutattam neki, hogy hajrá, majd mosolyogva felpillantottam Shawnra.
- Gyere. – mondta és utat törve magának elindult egy másik szobába. Világosabb volt, a füstöt áttörő lila fénynek köszönhetően, de a zene itt is maxon szólt. A pultnál többen ácsorogtak vagy italt kevertek. – Megvársz itt? – kérdezte Shawn, amíg én felültem egy bárszékre az egyik félretolt asztalhoz. Bólintottam. – Mit hozzak Édes? – hajolt a fülemhez, hogy jobban halljuk egymást.
- Vodkát Sprite-al. – megfogtam a vállát és kicsit még közelebb húztam, hogy értse.
- Oké. – adott egy puszit az arcomra. – Itt hagyom a telefonomat. – tette le elém és megindult az ismeretlenek felé. Legalábbis én nem tudtam kik azok, de Shawn többükkel is kezet fogott és úgy tűnt néhányukkal találkozhatott már korábban.
Megérintettem az iPhoneját, ami bár nem ismerte fel az ujjlenyomatomat, de kimutatta az időt, ami a célom volt. Azonban arra nem számítottam, hogy én leszek majd a háttere. Az átküldött fotó volt beállítva és a számok alatt ott vigyorogtam.
Bizsergető melegség futott végig rajtam. Éppen jókedvűen meredtem az asztal szélére, amikor hirtelen kizökkentem.
- Bridgit?! – szólt valaki mögülem.
Éppen csak hátratekintettem, amikor a másik oldalról, sokkal hangosabban újra hallottam a nevemet.
- Bridgit! Szia! - lépett elém meglepetten a lány. - Milyen csinos vagy! – széles mosolyát rám villantotta és nekem akkor esett le, hogy a hófehér pixie hajú csajszi, ott előttem az a Lena, akit utoljára a forgatás végét ünneplő partin láttam. Na meg persze aztán hónapokig az instagramon.
- Szia, hát te? - mosolyogtam. Végre egy számomra is ismerős arc.
- Oh, én már többször is dolgoztam a házigazdával. Két hete összefutottunk a Japánból induló gépen es meghívott. – mesélte és felült mellém a másik bárszékre. - Na és te? Így bejöttek a dolgok a klip után? - kérdezte.
YOU ARE READING
When You're Ready Honey (Befejezett)
FanfictionBridgit Menley abban a hitben töltötte napjait, hogy minden rendben körülötte. Hogy is lehetett volna másképp? Hiszen Shawnnal boldogabb volt, mint eddigi életében bármikor. A fiú egy nem mindennapi teremtés és Bridge ezt jól tudta. Fogalma sem volt...