Shawnnak a táncóra után megírtam, hogy Ericel találkozok. Biztos voltam benne, ha órákkal később haza megyek nem lesz jókedvű. Amikor megérkeztem, a nappaliban egy John Mayer dalt játszott.
- Szia. – libbentem be mosolyogva.
- Szia. – köszönt vissza motyogva.
Ledobtam az edzős cuccomat az ajtóba és alig vártam, hogy végre a Converse cipőmet is levehessem. Felszisszentem, amikor végre lekerült a lábamról.
Shawn abbahagyta a gitározást és a kezében tartva méregetett. – Jól vagy?
- Igen, persze. – bólintottam lassan a lábamra nehezedve. – Csak ma új spicc cipőt használtam. – legyintettem.
- Gondolom ennyi idő alatt sikerült beszélnetek. – nézett az órájára, közben félre tette a hangszert. – Jó hosszú találkozás volt.
- Aha. – vigyorodtam el, majd leültem a bal combjára.
Meglepetten felvonta a szemöldökét, aztán elmosolyodva átkarolt.
- Nem tetszem neki.
- Aha. – vonta fel a fél szemöldökét.
- Most figyelmen kívül hagyom milyen jól áll ez az arckifejezés. – túrtam a hajába. A puha tincsek végigsimultak az ujjaim között.
- Had találjam ki, elhitted neki? – hagyta figyelmen kívül az elkalandozásomat.
- El. – bólintottam. – Beszéltem vele erről, azt mondta elmondhatom neked...
- Tényleg még engedélyt is adott? – gúnyolódott.
- Shawn! – nevettem. – Befejezhetem?
Bólintott.
- Szóóóóval, Eric ma elmesélte nekem, hogy nem a lányokhoz vonzódik. – mosolyogtam.
- Mi? – kérdezett vissza döbbenten. Állát az ujjaim közé vettem, amíg feldolgozta amit hallott. – Oooo. Ó, értem. Mióta?
- Már egy ideje, de annyira örülök neki! Beszélget egy sráccal. – újságoltam boldogan. Shawn meglepetten hallgatott. – Tudod, arra gondoltam, hogy írhatnál neki pár sort... - próbálkoztam.
- Most, hogy kiderült, hogy a fiúk tetszenek neki már el is passzolnál? – kérdezte szórakozottan.
Felnevettem.
– Hogy tudja, nincsen baj vagy feszültség! – mosolyogtam. - Nem szeretném, ha rosszban lennétek. – kérleltem.
- Persze, majd beszélek vele. – mosolygott. Egy hajtincsemet a fülem mögé simított. – Különben meg... - nyúlt a kávézóasztal felé, közben tartott, nehogy ledőljek az öléből. – Ez a tied. – emelete meg a kulcsomat. Két ujja között tartotta, majd a tenyerembe tette.
- Köszönöm. – mosolyogtam egy puszit nyomva a szájára. Egymásnak döntött homlokkal ücsörögtünk a kanapén egészen addig, amíg csörögni kezdett a telefonja.
- Aaliyah az. – emelt le magáról, gyengéden a kanapéra tett, aztán felvette a telefont.
A fürdőszobában megengedtem a vizet, közben levettem a zoknimat. A lábam szörnyen festett, tele volt hólyagokkal és több helyen bevérzett. Lebontottam a betekert ujjaimat, aztán kiosontam a konyhába, hogy jeget szerezzek a fürdőbe.
- Nemsokára, ígérem. – mondta Shawn a telefonba. – Igen, de add vissza anyut. – nevetett, majd hátranézett a válla felett.
Könnyes szemekkel próbáltam kivágni a jeges zacskót, így gyorsan hátat fordítottam, mielőtt még megzavarom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
When You're Ready Honey (Befejezett)
FanficBridgit Menley abban a hitben töltötte napjait, hogy minden rendben körülötte. Hogy is lehetett volna másképp? Hiszen Shawnnal boldogabb volt, mint eddigi életében bármikor. A fiú egy nem mindennapi teremtés és Bridge ezt jól tudta. Fogalma sem volt...