7

2.7K 134 3
                                    

Kicsit hosszúra sikerült, azért remélem tetszeni fog! - xx J 

 Korán reggel kikísértem Shawn-t, aki egy hosszúra sikeredett búcsúzkodás után megindult haza. Futást tervezett be reggelre és bánatomra hozzátette, hogy ma amúgy is eléggé elfoglalt. Nekem előre lebeszélt találkám volt Eric-el az óráim után, szóval így még egészen jól is alakultak a dolgok.

A szívószálammal szórakoztam a vaníliás shakemben, amikor Eric telefonjából furcsán ismerős hang ütötte meg a fülemet. Fél kezével a készüléket fogta és elhúzott szájjal, alig észrevehetően megrázta a fejét.

- Te Tinderezel? – kerekedtek el a szemeim. Eric felém kapta a fejét.

- Ha?

- Te Tinderezel. – esett le az állam az elvörösödött arcát látva. – De ilyenkor, mikor itt ülök veled?

- Tudtommal nem járunk. – nevetett zavartan.

- Jaj, nem is azért, na mutasd! – vettem el a kezéből a telefonját, hogy egy kicsit kutakodjak.

Persze Eric nem sértődött meg, de akkor egész délután, amíg hazáig kísért, a női ideálját találgattam. Láttam rajta, hogy már nagyon szeretne maga mellé valakit és olyan nagyon nem értem, hogy a lányok miért nem szaladnak utána. Helyes, okos, vicces és segítőkész. Éppen annyira idegesítő, amit még ki lehet bírni. Haha. Na, de tényleg. Sose álltam ilyen közel ahhoz, hogy kerítőt játsszak, de nem ismerek senkit, akinek érdemes lenne bemutatnom.

- Eric?

- Bridgit? – torpant meg, amikor hirtelen legyökereztem az utcánkban.

- Nem volna kedved eljönni velem és Shawnnal bulizni a hétvégén? – kérdeztem.

- Ö, hát nem is tudom. – vonta fel a szemöldökét.

- Malibun lenne. – tettem hozzá és amikor nem jött válasz bíztatóan a karjára tettem a kezemet. – Na, nem te mondtad, hogy bulizzunk együtt? Most én kérlek. – mosolyodtam el.

Eric sóhajtott, aztán megvonta a vállát. – Miéért is ne?

---

- Szia. – pislogtam egyre nagyobbakat, így a mellettem fekvő barátom képe egyre tisztább lett. Pénteken reggel újra nála ébredtem.

Shawn az oldalára volt fordulva és szerintem ő se kelhetett olyan régen.

- Rólad álmodtam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Rólad álmodtam. – tette a kezét a csípőmre, a takaró alatt és közelebb kúszott annyira, hogy az orrunk is összeért.

- Micsodát? – vigyorogtam, kémlelve azokat a nagy, barna szemeket.

- Az titok. – hajolt el az arcom mellett, hogy egy puszit nyomjon a nyakamra. Persze felnevettem, mert a lehelete megcsikizett.

- Szóval titkolózol előttem? – vontam fel a szemöldökömet. – Hát jól van. Ezt megjegyeztem Mendes! – fordultam egyet és a takarót felé dobva kimásztam az ágyból. Igaz, csak a bugyim volt rajtam, de úgy is a fürdőbe tartottam.

When You're Ready Honey (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin