NOT: Hikayenin ilk 5 bölümü burada. Tamamına DREAME uygulamasından ulaşabilirsiniz
Bölüme geçmeden önce uyarmak istiyorum.
1-hikayede erotizm ve küfür var. Lütfen rahatsız olacaklar okumasın. Bunların olmadığı bir hikaye okumak isteyene Beni Kalbine Sor, Son Gül ve Hikayenin Diğer Yarısı isimli kitaplarımı tavsiye ederim. Gözyaşı Çetesi tamamen eğlenmek için yazılmış bir hikayedir.
2- Gözyaşı Çetesini okuyanlardan özellikle rica ediyorum. Yorumlarda spoi vermeyin. Küçük bir tehdit: Bütün karakterleri finalde öldüreceğim bir bölüm yazmak zorunda kalmak istemiyorum :)
keyifle okuyun
Günseli ve Selen yemek siparişi vermek için Jasmin' i beklerken Günseli söylenmeye başladı. "Yine nerede kaldı bu kız? Bir günde zamanında gelse yemin ederim dişimi kırarım. Hep mi rötar olur arkadaş!"
Onun açlık konusundaki dayanıksızlığını bilen Selen gülmeye başladı. "Yıllardır dayak yiyorsun, hiç akıllamayacakmısın kızım? sağlam dişin kalmış gibi konuşma!"
Aklı erdi ereli dövüş sanatlarıyla uğraşan Günseli, alınarak kollarını göğsünde birleştirip sırtını geriye yasladı. "Lütfen haksızlık yapma! Bugüne kadar sadece bir dişim, bir kaburgam ve burnum kırıldı o kadar. Ha bu arada mezuniyette ayağımı çatlattığımı saymazsak bir kerede kaşım açılmıştı "
Onlar tatlı tatlı atışırken restorana elindeki alış veriş çantalarıyla kumral saçlarını savurarak Jasmin girdi. Platformlu mercan rengi ayakkabısıyla kızların olduğu masaya, neredeyse bir karış eteğiyle kıvırarak yürürken restorandaki tüm bakışlar topuk tıkırtısının sahibine kaydı. Erkekler yutkunarak iç geçirirken kadınlar hasetle izlediler ateş parçası hatunu. Masaya geldiğinde ise arkadaşları arasındaki gerginliği hemen fark etti. "Hayırdır kızçeler?"
Günseli ters ters Selen'e bakarak "Birileri kaşınıyor da" dedikten sonra bu sefer sert bakışlarını Jasmin'e çevirdi. "Bizi boş ver de, sen nerede kaldın?"
Her zaman umursamaz olan Jasmin masadaki yerini aldıktan sonra gülümseyerek elindeki çantalardan birisinden yeni aldığı iç çamaşırını çıkartarak arkadaşlarına gösterdi. "Bakın kızlar, kendime yeni ciciler aldım."
Günseli etrafına bakınarak iç çamaşırını arkadaşının elinden kaptığı gibi tekrar çantanın içine sokuşturdu. "Kızım manyak mısın sen? Ulu orta yerde çıkartma şunları! biri görecek rezil olacağız."
Neredeyse bir iç çamaşırı mağzası açacak kadar stoğa sahip olan Jasmin onun tavrına sinirlenerek "Amaaan, abartmayın yaaa! Sanki onlar bunlardan giymiyorlar yada giyen birilerini görmediler." Dedi. "Senin olmasa da cinsellik normal insanların hayatının bir parçası şekerim. "
Onun iğneleyici sözleriyle Günseli ters ters baktığında Selen devreye girdi. "Yani Jasmin için hayatın anlamının ne demek olduğunu söylemeye gerek var mı? Seks onun için hava su gibi, olmazsa olmazı. Bence gerilmeye hiç gerek yok."
Selenin açıklayıcı yaklaşımıyla Jasmin koluyla Günseliyi dürttü. "Seni erotizm düşmanı! Senin o iğrenerek baktığın seks matematiğe benzer canım. Elbiseyi çıkar, yatağı topla, bacakları böl, işleme başla. İşte bu kadar basit. Bir an önce erkekleri öldürücü virüs taşıyan yaratıklar olarak görmekten vazgeçmelisin. "
Jasmin, Selen ve Günseli lise yıllarından beri birbirinden kopmayan üç arkadaştı. Arkadaşlardı ama karakter olarak üçünün birbiriyle uzaktan yakından alakası yoktu. Tek ortak yanları üçünün de 25 yaşında olmalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZYAŞI ÇETESİ(tamamlandı)
General FictionTutku bir kadını ne kadar baştan çıkartabilir? Bir kadın aynı yerden daha kaç defa kırılabilir? ya da bir adama tekrar güven duyabilmek için bir kadın kendinden ne kadar vazgeçebilir?