Spor salonunda bulundukları sürece Tuğrul'un dikkatini çekmeyi başaramayan Jasmin bu duruma çok bozulmuştu. Çünkü dişiliğiyle daima erkeklerin ilgi odağı olan genç kadın için bu durum son derece olağan dışıydı. Dönüş yolunda arka koltuğa yerleşip sessizliğe gömülürken aklında bir sürü soru işareti vardı. Kendinde eksik olan neydi? Yoksa bu adam evli yada aşık olduğu başka bir kadın mı vardı? Neden sürekli onu düşünür olmuştu? Ve de en önemlisi bu adamda ne buluyordu? Gerçi dolgun dik kalçalar, uzun bacaklar en dikkatini çeken özellikleri olsa da burnu kaf dağındaki halleri başkaydı. Aklının içindeki fısıltılara daha fazla dayanamayan Jasmin ellerini kulaklarına yerleştirerek sonunda çığlık attı. "Yeteeeeer!"
Onun sesiyle ani fren yapan Selen korkmuştu. Günseli ile aynı anda arka koltuğa dönerek "Ne oldu? Biz zaten konuşmuyorduk ki!" dediler.
Kendine gelen Jasmin onlardan özür dileyerek devam etmelerini istese de, ön koltukta oturan iki arkadaşı onda bir gariplik olduğunu fark etmişlerdi. Eve girer girmez uyumak için odaya gittiği zamanda emin olmuşlardı, Jasmin de bir tuhaflık vardı.
Öğleden sonra cep telefonun sesiyle uyanan genç kadın yatağından isteksizce çıkıp salona gittiğinde Selen'in Günseliye hararetli hararetli bir şeyler anlattığını gördü. Bir ara cümlelerin arasında Ömer'in isminin geçtiğini duyunca konuyu sormadan anlamış oldu.
"Yine ne yaptı o ibne!" diye sorduğu zaman Selen ellerini sinirle havaya kaldırdı. "Ne yapacak, hemşire kızla gelecek hafta sonu iki günlük tatile gidiyormuş. Üstelik nereye gidiyorlar tahmin et! Bizim balayı için gitmeyi düşündüğümüz otelde kalacaklarmış."
Jasmin tek kişilik koltuğa otururken sırıttı. "İstihbaratın bayağı sağlammış."
Selen onun güldüğünü görünce daha da sinirlendi. "Sen niye kalktın! Normalde güzellik uykuna doyamamış olman gerekmiyor muydu?"
"Tatlım, güzelleşmek için uykuya ihtiyacım yok ki, görünen köy kılavuz ister mi?Ayrıca hukuk bürosundan aradılar. Görüşmeyi yapacağım yetkilinin acil yurt dışına çıkması gerekmiş. Anlayacağınız görüşme bir hafta ertelendi."
Onlar hep birlikte, Ömer'in hafta sonu tatilini sabote etmek için planlar kurarken Selen'in telefonu çaldı. Arayan çiftliğin seyisiydi.
"Selen hanım Gece Güzeliyle ilgili bir sorun var. Hafta sonu biliyorum ama müsaitseniz gelmeniz mümkün mü?"
Gece Güzeli atın ismiydi ve sorun olduğunu duyan Selen hemen ayağa kalktı. "1 Saate kadar oradayım."
Kızlara durumu anlatan genç kadın evden çıkmak üzereyken Jasmin de hareketlendi. " Dur bende geliyorum."
Günseli ve Selen onun son zamanlarda yaptıklarına şaşırsalar da bunun nedenini tahmin edebiliyorlardı. Fakat bu konuda Günselinin içi hiç rahat değildi. Çünkü o, Tuğrul'un tehlikeli bir adam olduğunu biliyordu.
Jasmin ayağı iltihaplanan atın tedavisiyle ilgilenen Selen'i izlerken bir yandan da bacağını kaşıyordu. "Sürekli bir şeyler dişliyor beni!"
Selen ona bakmadan yaptığı işe devam ederken "Sende bir karış etek giymeseydin! Hem sen kendin geldin, şimdi neden yakınıyorsun?" Diye cevap verdi.
Aslında Jasmin'in niyeti tekrar Tuğrulla karşılaşmak olsa da genç adam ortalarda görünmüyordu. Sanki seyis onun içinden geçenleri duymuş gibi Selene yaklaşarak "işiniz bittikten sonra Tuğrul bey sizinle görüşmek istiyor." Dedi.
Selen atla ilgili olumsuz bir şey duymaktan korkarken Jasmin bu durum karşısında heyecanlandı. Tekrar onu göreceği için mutlu olmuştu. Eğer evli değilse, ne yapıp edip bir an önce bu adamı elde etmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZYAŞI ÇETESİ(tamamlandı)
Fiksi UmumTutku bir kadını ne kadar baştan çıkartabilir? Bir kadın aynı yerden daha kaç defa kırılabilir? ya da bir adama tekrar güven duyabilmek için bir kadın kendinden ne kadar vazgeçebilir?