Tanıtım

37.4K 1K 67
                                    

Harika bir şehir ayaklarımın altındaydı ve şu an dünyanın bana göre en güzel binasının çatısında ay ışığı bedenime eşlik ediyordu. 

Burası Moonlight'tı. Burası sevginin, arkadaşlığın, dedikodunun, arzunun kanalıydı. 

Burada kural yoktu, burada yalnızlık yoktu, burada para, rekabet ve hırs vardı, aynı zamanda aşk. 

Burası sizin televizyonlarınızın karşısında hayranlıkla izlediğiniz programların iç dünyasıydı. 

Burası o programların mutfağı, inşaatı, laboratuvarı, atölyesiydi. 

Siz her gün keyifle bizim en ince ayrıntısına kadar uğraştığımız programların tadını çıkartıyorsunuz ve onlar önünüze sunulana kadar ne süreçten geçti bilmiyorsunuz. 

Fakat öğrenmeye hazır mısınız?

Öyleyse neden hikayemize kulak vermiyorsunuz? 

---

Eveettt yine ben asşlkaşslkddşdd bu sefer çok daha farklı ve inanın benim bile yazmaya korktuğum bir fic ile karşısınızdayım. Ne yazdığıma ya da yazacağıma dair hiçbir fikrim yok, kafamda şekillenen şeylere göre devam edeceğim. Çok fazla olayı içeren bir fic olacağı için zorlanacağım ya da saçmalayacağım çok yer olacaktır bu nedenle arkamda olmanızı rica edeceğim. Benim bir anda, durup dururken aklıma gelen bir şey oldu ve yazmazsam ÇATLARIM dedim bu nedenle gaza geldim ve başladım, umarım devamı da bu gazla gelir ve umarım beğenirsiniz. 

Çifte gelecek olursak bütün çiftlere yer vereceğim :3 Ancak hikayede çiftlere düşen bölüm sayısında ya da uzunluk sayısında adil bir dağılım olmayacağını şimdiden söyleyerek(yani ağırlığı bazı çiftlere daha çok verebilirim) sizi uyarmak istiyorum. 

Bu ficle ilgili ben çok hevesli ve heyecanlıyım çünkü tam benim yazmayı sevdiğim türden, saçma sapan işler yapan bir ekiple karşı karşıya kalacaksınız. (Bknz: Dragon Dating Agency) Dilerim siz de aynı şekilde okursunuz ^^

Moonlight ChannelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin