3. Bölüm

12K 795 188
                                    

“Luhan noldu?” Luhan Kyungsoo’nun seslenmesine cevap vermeden bembeyaz suratıyla kendini sandalyesine attı.

“Suho’yu gördü.” Baekhyun kıkırdayarak Luhan’ın fotoğrafını çekti ve eğlence amaçlı oluşturdukları albüme koymalık nadide bir eser ortaya çıkartarak diğer fotoğrafların yanına konması için sıraya soktu.

“Tanrım alnı ve kaşları dışında onu zengin yapan hiçbir şey yok! Emin misiniz onun genel müdür olduğundan? Özellikle çoook zengin bir genel müdür olduğundan? Boyu bile uzun değil! Fotoğraflarda gayet havalı görünüyordu.”

“Sen onu topantılar sırasında gör asıl. Ayakkabısına tabanlık giyiyor ve anlatımını yüksek bir platformun üzerinde yapıyor.” Baekhyun onun toplantı sırasındaki kasıntılı halini taklit ederek karşısındaki Kyungsoo ve Luhan’ı güldürdü.

“Suho’yu görünce böyleyse Kris’i görse kim bilir nasıl olur?” Kyungsoo çoktan Luhan’ın düşüp bayıldığını hayal etmişti.

“Kris kim?” Luhan meraklı bir şekilde ikisine baktı.

“Çok sevgili yapımcımız, yani ona göre Tanrımız.” Kyungsoo elleriyle Kris’in uzun boyunu belli edermişçesine havada bir figür çizdi.

“Hakikaten. Ne zamandır ortalıkta ‘Ben Moonlight’ın Tanrısıyım diye ortalıkta gezmiyor.”

“Yeni projeler için Japonya’ya gitti diye duymuştum.” Kyungsoo tahminde bulundu.

“Sen de bunu yedin mi? Çok defa Kanada’ya gidiyorum diyip gece kulüplerinde görüntülenmedi mi o herif?”

“Bunu en iyi Yixing bilir sanırım. Sahi, Yixing nerede?” Kyungsoo etrafına bakarak Yixing’i görmeyi umdu. Bir ucundan diğer ucu görünmeyen yapım ekibi biriminde kaybolmuş gibi görünen bir Yixing görmeyi beklemişti. Onun yerine ona göz kırpan ses ekibi şefiyle karşılaşmıştı. Büyük gözlerini devirerek yerine oturdu.

“Seslere bakılırsa nerede olduğu belli.” Baekhyun arkasını göstererek sese kulak kesildi.

“Çok heyecanlı!” Kyungsoo kollarını önünde birleştirip seslerin yakınlaşmasını keyifle seyretmeye başladı. Baekhyun Kyungsoo’nun yanına geçerek birazdan karşısında sergilenecek olan kısa film için yerini çoktan almıştı.

“Neler oluyor?” Luhan acemice etrafına baktı.

“Buraya gel ve kanalımızın gözde çiftiyle tanış!” Baekhyun ayağının ucuyla Luhan’ın saldalyesini kendine çekti. Seslerin kaynağı görüş mesafelerine girdiğinde üçü birden heyecanla onları bekledi.

“Sadece lanet olası 3 gün yoktum ve sen 3 gün içinde nasıl oldu da bütün programlarımı mahvetmeyi başardın? Şu görüntüye bak! Bu dekor için çok mu düşündün?” Kris elinde tuttuğu, kanalın kadın programının bu haftaki yayınına ait olan görüntü çıktısını buruşturup yere fırlattı. O kağıdın gitmesiyle karşısına çıkan yeni fotoğraf sinirle durmasına neden oldu. “Sağlık programında antika dekorlar kullanmak hangi bilinçsizliğinin ürünü?"

“Japonya’ya gitmeden önce bana tam olarak bunu demiştiniz. 3 gün içinde Japonya’daki geishalar aklınızı karıştırmış olmalı ki unutmuşsunuz.”

“Yixing: 1 Kris: 0” Kyungsoo fısıldayarak onları izlemeye devam etti.

“Hah.” Kris kendini beğenmiş bir gülümseme ve göz devirmesiyle ona gözlerini dikmiş olan Yixing’e yaklaştı. “Büyük ihtimalle hangi dekoru hangi programda kullanacağını unutmuşsundur. Çünkü ben kadın programı için bunu kullanmanı söyledim.” Kris dişlerinin arasından tıslayarak elindeki kağıda parmaklarıyla vurdu.

Moonlight ChannelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin