Sziasztok!
Úgy döntöttem, belekezdek egy úgy Yu-Gi-Oh ficbe, ezúttal az 5D's világát megcélozva. Ez a történet két évvel az utolsó epizód után játszódik, de nem az előreutalás, hanem a csapat szétválása után. Az ikreknél (Luna és Leo) és a polgármesternél (Lasar) az angol neveket fogom használni. Itt pedig egy kis bevezető, hogy mi történik éppen az öt sárkány csapat volt tagjaival:
.............................................................
Yusei (22) jelenleg is a Momentum erőműnél dolgozik, mint vezető mérnök. Bár ritkán vesz részt versenyeken, mert nem nagyon hagyja el a várost, és csak a helyben tartott bajnokságokon indul, továbbra is ő Neo Domino City legjobbnak ítélt párbajozója. Mivel legtöbb barátja városon kívül van, leginkább Ushióval és Mikagével lóg.
Akiza (20) az orvosi egyetemen tanul, most másodéves. Jó jegyei vannak és ő a kampusz legerősebb párbajozója. Nemrég elkezdett járni egy Yuri nevű szőke sráccal, aki hobbiból tornázik - kis Kaleido Star AU crossover, akinek feltűnik ;) -, ám titokban még vonzódik Yusei-hez is.
Luna és Leo (15), az ikrek, jelenleg Londonban járnak középiskolába és a szüleikkel élnek. Luna új tehetségét fedezte fel, és énekórákat vesz, a dalokat pedig párbajszellemeinek énekli el esténként. Leo keményen edz, hogy egy nap belőle is turbó párbajozó lehessen.
Jack (23) nemrég egy brazil bajnokságon vett részt, és meg is nyerte azt. Most Argentínába tart, hogy részt vegyen a Buenos Airesben rendezett nagydíjon, és természetesen most is a győzelemre hajt.
Crow (21) egy év alatt beleunt a motoros járőr szakmába, és inkább elutazott Európába, hogy versenyezzen. Úgy alakult, hogy csapatot is talált magának, így főként csapatversenyeken vesz részt. Jelenleg Olaszországban tartózkodik a csapatával és a Római Nagydíjra edzenek. A csapattársai egyébként Sherry LeBlanc (28), akivel Monacóban találkoztak újra, és Stefano (30), egy olasz srác, akit Svájcban ismertek meg.
.............................................................
Néhány szörny, kártya nevét és pár dolgot lehet megváltoztatom majd az animéhez képest, de egy ficbe ez szerintem belefér. Várom a véleményeket!
BẠN ĐANG ĐỌC
Violet Magic [Yu-Gi-Oh! 5D's ff.]
FanfictionKét év telt el, miután az Öt Sárkány csapata ideiglenes búcsút vett egymástól, és ki-ki saját útján indult tovább. Csupán Yusei maradt Neo Dominóban, mint a város védelmezője és a Momentum főmérnöke. Ám a veszély nem alszik, s bár a Karmazsin Sárkán...