– Szóval a szabályok! – kezdte Yusei, amikor beléptünk a konyhába, és megálltunk egymással szemben az asztal mellett.
– Unalmas... – húztam el az orrom.
– Ne gúnyolódj!
– Ez az első?
– Nem, ez a nulladik!
– Fú, de megszervezett!
– Az első szabály nagyon egyszerű! Nem használhatod a varázserőd a házban! – kötötte ki.
– Micsoda?! – akadtam ki rögtön.
– Nem hiányzik, hogy valamit tönkre tégy, és utána Zorának kelljen magyarázkodnom!
– Zorának?
– Ő a főbérlő, és a szomszédom.
– Vágom. Egy ici-pici varázslatot sem? – könyörögtem. – Ha például szükségem van valamire, de az túl messze van, és... – Kezemet kinyújtva egy narancsot emeltem ki az asztal másik oldalán lévő tálból, majd a levegőben a saját irányomba lebegtettem.
– Nem! – kiáltotta Yusei, és elkapta a kezem. A narancs az asztalra esett, majd kezdett legurulni. Újra az erőmet használva megpróbáltam elkapni, de Yusei gyorsabb volt, és miután esni kezdett, elkapta a narancsot, majd az asztallapra helyezte. – Ha kell valami, felállsz és elmész érte, mint egy normális ember!
– Kegyetlen vagy! – duzzogtam.
– Csak elővigyázatos.
– Mi van a szörnyekkel?
– Azt nyilván nem tilthatom meg, hogy beszélj velük, és nem is akarom, de nem idézheted meg őket! Ami a Lila Sárkányt illeti, legjobb lenne, ha őt soha nem idéznéd meg újra igazi alakban!
– Nem gondolod komolyan!
– Úgy nézek ki, mint aki viccel, Yuzuki?!
– Nem – ráztam a fejem nagyot nyelve.
– Ha mégis annyira elengedhetetlennek tartod a varázserőd használatát, előbb megkérdezel engem!
– Szóval kérjek engedélyt, hogy varázsolhassak?!
– Most csak elismételted, amit én mondtam.
– Az kizárt!
– A második szabály! – folytatta, mintha tudomásul sem vette volna előző kijelentésem. – Nem mész sehova az engedélyem nélkül!
– Ó, milyen főnökösködő lett valaki hirtelen! Akkor a mosdóba is engedéllyel mehetek csak ki? – gúnyolódtam.
– Ezt úgy értettem, hogy a házon kívül. Még amúgy is körözött személy vagy, így biztonságosabb.
– Akkor máskor legyél pontosabb!
– Feltételeztem, hogy így is egyértelmű lesz.
– Hát nem volt!
– Yuzuki!
– Mi van?!
– Harmadik szabály! Házon kívül is csak akkor használhatod az erőd, ha feltétlenül szükséges. Ha... valakinek az élete múlik rajta!
– Szóval, ha gonosz bűnözőket kell elintéznem, akik másokat veszélyeztetnek.
– Akkor, ha konkrétan valakinek az életét kell megmentened! – kötötte ki Yusei.
YOU ARE READING
Violet Magic [Yu-Gi-Oh! 5D's ff.]
FanfictionKét év telt el, miután az Öt Sárkány csapata ideiglenes búcsút vett egymástól, és ki-ki saját útján indult tovább. Csupán Yusei maradt Neo Dominóban, mint a város védelmezője és a Momentum főmérnöke. Ám a veszély nem alszik, s bár a Karmazsin Sárkán...