Esőcseppek szapora kopogása szűrődött be a földszint vonalában húzódó hatalmas üvegablakokon. A zivatar egyre nőtt, miközben egy-egy sárga felvillanás után meg-megdördült az ég. Mi ketten a kanapé két végén ültünk, egymással szembefordulva, miközben a Szellemek csendben körénk gyűltek. Megkértem azonban őket, hogy ebbe a párbeszédbe ne szóljanak bele, mire megértően bólintottak.
– Yuzuki... – nézett Yusei mélyen a szemembe. – Mesélj magadról!
– Mi lenne, ha játszanánk egy kis játékot! – vetettem fel ravaszul elvigyorodva.
– Játékot?
– Én kérdezek valamit, te válaszolsz, és vice versa*!
– Legyen – egyezett bele Yusei.
– Én kezdek! – kiáltottam lelkesen. – Kedvenc szín?
– Ké...piros! – felelte sietve. – Vagyis...
– Nem, nem értem én – nevettem. – A „képiros" nagyon szép szín!
– Jól van, ne gúnyolódj! – csitított. – Kék és piros. Nem tudok választani.
– Nem gond, lehet több is. Nekem a lila és a fehér!
– Én inkább mást kérdeznék! – szólt közbe.
– Nyugodtan! A saját kérdésedet is megválaszolhatod, attól még nem semlegesíti a másik kérdését.
– Rendben! Akkor... Mióta párbajozol?
– Versenyszerűen két éve, azaz tizenhét éves koromtól. Egyébként tizenkettő. Te?
– Akkor ez már a saját kérdésed? – Vállat vontam. – Öt-hat – felelte. – Már az árvaházban is együtt játszottunk Jack-kel és Crow-val.
– Aranyos – mosolyogtam.
– Új kérdés! Mióta van meg ez az erőd?
– Olyan tizenhárom éves koromtól kezdtem látni a szellemeket, később megtanultam megidézni őket. Mióta vannak ilyen szőke tincsek a hajadban? Festeted?
– Ez két kérdés volt, de nem leszek szemét, szóval mindkettőre válaszolok! – ajánlotta Yusei. – Mióta megszülettem, és ebből kifolyólag nyilván nem festetem.
– Érdekes...
– És a telekinézis? Azt mióta használod?
– Tizenöt évesen felemeltem egy tollat, majd egyre nehezebb tárgyakat...
– Mi a legnehezebb, amit fel tudsz emelni?
– Várj! Most én jövök! Mikor fogsz végre kevésbé komoly kérdéseket feltenni? Ismerkedni akarok, nem kihallgatáson részt venni!
– Később! – vágta rá. – Most válaszolj!
– Unalmas vagy! – prüszköltem felhúzott orral. – De egyébként... egy autó. Talán egy furgon még menne, de egy teherautó biztos nem.
– Várj! Akkor, amikor megmentettél...
– Ez nem kérdés!
– A kérdés az, hogy akkor hogyan tetted?
Nagyot sóhajtottam.
– Megidéztem Hajnalt, a Lila Sárkányt, ő feléd hajolt, és megmentett, bumm!
– A... Lila Sárkányt?! – döbbent meg.
– Párbaj, kártyák és DuelDisk nélkül is meg tudom idézni a szörnyeket, nem rémlik?!
ESTÁS LEYENDO
Violet Magic [Yu-Gi-Oh! 5D's ff.]
FanficKét év telt el, miután az Öt Sárkány csapata ideiglenes búcsút vett egymástól, és ki-ki saját útján indult tovább. Csupán Yusei maradt Neo Dominóban, mint a város védelmezője és a Momentum főmérnöke. Ám a veszély nem alszik, s bár a Karmazsin Sárkán...