Gyorsasági verseny

59 20 0
                                    


– Tudod... még valamit nem vallottam be neked – néztem kissé bizonytalanul Yusei kék szemeibe, miután elengedte a kezemet. – De mivel úgyis sejtheted már...

– Miről van szó? – érdeklődte megkomolyodva.

– Egy nevet kihagytam a bemutatkozásból – kezdtem kimérten. – Az a lány, akivel tegnap találkoztál ezeken az autópályákon... Aki olyan ostobán megtámadott, és akit átadtál volna a rendőröknek...

– Értem, mire akarsz ezzel kilyukadni – monda jelentőségteljesen, s szemeiben némi keménység jelent meg.

– Violet Witch... egy gúnynév, amit a szóbeszéd szült, viszont... – sóhajtottam lesütött szemmel. – A Lila Boszorkány, az szintén én vagyok – jelentettem ki, újra felnézve arcára. Láttam rajta, hogy mintha pontosan tudta volna, hogy ez következik.

– Tudom – felelte végül kimérten. – Nemrég sikerült megbizonyosodnom erről.

– Pontosan hogyan?

– Nos, ha a lila párbajmotor és a kinézeted nem lett volna elég, ott vannak a szörnyeid. Nem létezik olyan egybeesés, hogy a híres Yuzuki Violet, és a hírhedt Violet Witch ugyanazon szörnyeket használja!

– Pár embert mégis megtévesztett egyetlen maszk...

– Az emberek néha túlságosan hiszékenyek – jelentette ki Yusei rosszallóan.

– Ezek szerint te nem vagy az?

– Violet! Tegnap ígéretet tettem a rendőrségnek, hogy kézre kerítelek téged!

– Violet! Tegnap ígéretet tettem a rendőrségnek, hogy kézre kerítelek téged!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

– Tudom! – leptem meg a válaszommal, majd meg is magyaráztam. – A szörnyeid mesélték, hogy egész éjjel a nyomomat kutattad.

– Végül mégis te találtál meg engem...

– Talán ez jelent valamit...

– Annyit tudok, hogy a rendőrség egy időre felfüggesztette a nyomozást az ügyedben!

– Szóval... van egy saját ügyem?!

– Ne legyél olyan lelkes! – javasolta a fejét ingatva. – A szavamat adtam, szóval most be kellene vinnem téged!

– De nekem is megígérted a versenyt! – hoztam fel jelentőségteljesen.

– Igaz. Adok neked egy esélyt, Violet, hogy bizonyítsd, érdemes vagy a bizalmamra!

– Ó, mily kegyes!

– Ne gúnyolódj, mert még meggondolom magam.


– Jó van – sóhajtottam. – Viszont... előbb jöjjön egy kis szórakozás!

– Mire készülsz?

Violet Magic  [Yu-Gi-Oh! 5D's ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora