A Lila Sárkány ereje

80 21 0
                                    


Toga száján egy szó sem bírt kijönni, szemei elkerekedtek a rémülettől. Sejthette már mindenki, hogy mi következik ezek után... Már éppen kiadtam volna a parancsot a támadásra, amikor... Hirtelen gumi súrlódását hallottam a közeli autópálya szakasz betonján, majd egy piros párbajmotor lendült a levegőbe, átívelve a korlátot, és a több mint hét méternyi légteret. Visszafogott lélegzettel, döbbenten figyeltem, ahogy a levegőben száll, s végül a párbaj körgyűrűben landol, alig pár méterre mögöttem. Meg sem ingott, amikor földet ért, mintha mindennaposak lennének számára az efféle extrém mutatványok, majd felgyorsítva hamar besorolt mellém. Éreztem, hogy ha nem cselekszem, talán sohasem fogok, így...

– Hajnal! Támadd a Harci Sakálját! Most...

– NE! – kiáltotta a mellettem haladó motoros, Fudo Yusei. – Add fel! – szólított fel szigorúan, de egyben aggodalmasan.

– Hogyan? – vontam fel a szemöldököm. Yusei tekintete megszilárdult, ám az enyém szintúgy. – Nem! – makacsoltam meg magam.

– A sárkányod! – magyarázta szenvedélyes, komoly hangon. – Valami nincs rendben vele! Nézz csak fel az égre! – Vonakodva bár, de megtettem. A dörgés egyre nőtt, s a szikrázó felhők immár maguk is lilába hajlottak. – Azt hiszem, ezt te csinálod!

– Valóban? – kérdeztem gúnyosan, de nem reagálta le

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

– Valóban? – kérdeztem gúnyosan, de nem reagálta le.

– Ha folytatod a támadást, komoly sérüléseket is okozhatsz neki – erősködött.

– Úgy gondolod? – húztam tovább, s talán egy pillanatra el is hitte, hogy valóban érdekel a véleménye.

– Violet Witch, vagy akárhogy is hívnak! A sárkányod veszélyesebb, mint gondolod! – jelentette ki.

– Nem. Veszélyesebb, mint Te gondolod! – javítottam ki pimaszul, arcomon baljós mosollyal.

– Le kell állítani ezt a párbajt, mielőtt túl késő lesz! – erősködött Yusei, bár láttam rajta, hogy már kezdi kapizsgálni, hogy mindeddig csak gúnyolódtam vele, és cseppet sem vettem őt komolyan.

– Ó, sajnálom – öltöttem magamra egy álszerény arckifejezést –, de már így is túl késő.

– Nem, még nem az! Figyelj, most még abbahagyhatod! – magyarázta teljes meggyőződéssel, mint aki segíteni óhajt. Aggodalmas, mégis szigorú kék tekintetének majdnem sikerült is megingatnia, de nem hagytam neki. Tisztán láttam a célt magam előtt, a cél pedig...

– Már akkor túl késő volt, amikor ez a seggfej – Yusei felszisszent e kifejezésre. –, és a seggfej bandája ártott azoknak az embereknek!

– És cserébe te... sokkal rosszabbat készülsz vele tenni?! Violet, te jobb vagy ennél!

– A teljes gúnynevem a Violet Witch – javítottam ki –, de ha ennyire nehéz kimondani, hívj akkor Violetnek!

– Violet – sóhajtotta. – A rendőrség már itt van! – bökött a minket a közelben futó autópályáról követő számos rendőr kocsi, motor, sőt, a levegőben keringő helikopterek felé. A nagy égzengéstől szinte észre sem vettem. Talán látta rajtam, hogy kissé azért meglepődtem, így felbátorodva folytatta. – Túl sok van a rovásodon, és már nincs hová menekülnöd. Add fel a párbajt, add fel magad, és...!

Violet Magic  [Yu-Gi-Oh! 5D's ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora