Bölüm 5

52 2 0
                                    

Kris gözlerini odasına dolan ışık nedeniyle yüzünü buruşturarak açtı. Siyah saten çarşafın yarı çıplak bedeninden kaymasına izin vererek ayağa kalktı 

ve ayaklarını yere sarkıttı. Uyanmaktan hele de böyle uyanmaktan nefret ederdi. Güneşin rahatsız edici ışıkları lanet alarmın çalışması 

ve buna bağlı olarak perdelerinin açılmasıyla suratına olduğu gibi çarpıyordu. Kafasını dijital saatine çevirdiğinde saatin on’u geçtiğini gördü. 

Bugün işe gitmeyecekti nasılsa neden erken vakte kuruluydu ki bu saat. Kollarını iki yana açıp poposunu kasarak yatağın üzerinde esnedi 

ve hızla ayağa kalktı. Üzerinde ince bacaklarını saran siyah dar boxer’ı ile kapıyı açtı ve sallanarak yarı uykulu yarı ayık bir şekilde aşağı indi. 

Aşağıdan gelen kıkırtı sesleriyle hizmetçi kızların yine işten kaytarıp dedikodu yaptıklarını düşünerek göz devirdi. Bu sefer neden konuşuyorlardı acaba? 

Onun ne kadar tapılası olduğundan mı yoksa onu nasıl ayartmaları gerektiğini mi. ‘Zaten işe başvurduklarında bu konuyu halletmiştim ’diye düşünüp çapkınca gülümsedi. 

Salona bakındı etraf dün gece bıraktığı gibi dağınık bir şekilde duruyordu hatta yerdeki vazoyu Luhan’ın büyük bedenini sürüklerken devirmişti. 

Sinirle mutfağa girdi “ Kızlar işinizi düzgün yapmayacaksanız eğer kovu… Luhan?” 

Luhan yanında arkadaşı ile beraber üzerinde sadece boxer’ı olan Kris’e baktılar. Baek kafasını Luhan’a yaklaştırdı 

“ Bunu yadırgamamız gerekmiyor mu sonuçta çıplak ama ben rahat hissediyorum” dedi. 

Uzun çocuk kafasını ona çevirdi 

“ Ben cidden çıplakken de bu kadar şirin mi duruyorum. Şu an kendi yanaklarımı sıkmak ve popoma şaplak atmak istiyorum” 

Kris iki arkadaşın konuşmasını dinlerken artık tamamen uyanmıştı kafasını kendi cılız bedenine çevirip ağzı ve gözleri kocaman açık bir şekilde 

önündeki ikiliye tekrar bakıp çığlık attı ve vücudunu elleriyle kapatmaya çalıştı. “Ya dönün arkanızı bakmayın sapık mısınız?” 

Luhan önünde panik yapan bedene göz devirdi 

“ Kris ben o bedeni kaç sene çıplak gördüm haberin var mı, birkaç gün öncesine kadar o beden benimdi” 

Baek başını yukarı aşağı hızla salladı “ Evet doğru ve ayrıca benim de Luhan’ı çoğu kez çıplak görmüşlüğüm var bazen beraber yıkandığımız bile olmuştu” 

Kris iki son derece normal bakan çocuklara göz gezdirdi sonra omuz silkip “ Tamam o zaman” deyip elini kolunu sallayarak buzdolabını açtı.

“ Dolaptaki biralar nerede? Evde daha altılı iki paket bira paketi olduğuna emindim” 

Kafasını soktuğu buzdolabından çıkarıp Luhan’a baktı. 

“ Onları attım” 

“ Ne!” 

Hayat-ı MuhayyelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin