Bölüm 2

100 3 0
                                    

“ Tanrım penisim! Tanrım penisim küçüldü lanet olsun tatlı bir yüzüm küçük kalçalarım kısa bacaklarım var ! ” 

Kris salonda sağa sola sallanırken Jongin elinde bir tava büyük gözlerle ona bakıyordu. 

“ Jongin bana yardı …” 

“ Aaaaaaaaaaa uzak dur benden ! ”

Kris birden öne doğru atılınca Jongin onun ani hareketinden korktu ve tavayı Luhan görünümlü Kris’in kafasına geçirdi. Yere serilen Kris hareket etmeyince Jongin ayağıyla onu dürtmeye başladı 

“ Şiiiişth öldün mü, bana ölmediğini söyle. Bak öldüysen gerçekten … ” 

Yere eğildi ve çocuğa yakından bakmaya başladı kulağını kalbine koydu. Atıyordu, büyük bir rahatlamayla omuzlarını düşürdü. Onu burada bırakamazdı, kucağına alıp kanepeye taşımayı düşündü 

“ Ahh sandığımdan daha ağırsın sen nesin böyle ” 

Jongin yere serili bedeni kaldıramayınca kolundan tutup sürümeye başladı ama bir süre sonra –kanepeye birkaç adım kala- onu bıraktı. 

“ Neyse en azından denedim” Omuzlarını silkti ve yukarı çıktı. 

---------------------------------------------------------------

Luhan kanepede oturmuş arkadaşının kollarında ağlıyordu. Tabi bu biraz zor oluyordu çünkü Luhan arkadaşının iki katı olmuştu. 

“ Baek şimdi ne yapacağım ben ? Bu hale nasıl geldiğimi bilmiyorum. ” 

Baekhyun büyük arkadaşını teselli etmeye çalışıyordu. Onun Luhan olduğunu anlamıştı çünkü aynı Luhan gibi konuşuyor melül melül bakıyor ve ağlarken burnu aksa da koluna sürüp ağlamaya devam ediyordu. 

“ Luhan sen ne zaman böyle oldun ? ” 

Luhan ağlarken konuştu “ Sabah kalktığımda böyleydiiiğğğğğğğ Baek aaağğğğ ! ” 

“ Şişşth sakinleş bir çözüm yolu bulcaz tamam Luhan tamam. ” 

Yarım saat sonra Luhan ağlamayı kesmişti sadece iç çekiyordu. 

“ Şimdi anlat bana Luhan bu beden kimin ? ” 

Luhan iç çekmeleri arasında konuştu “ Dün ben *iç çeker* dışarı çarşıya çıktım sonra *iç çeker* sonra bir adamla karşılaştım adı Kris’di ve o bana bileklik aldı. ” 

Bilekliği gösterip elini geri indirdi Baek gözlerini büyüttü.

“ Luhan tanımadığın birinden hediye mi aldın ? Sana kaç kere dedim insanlara kolay kolay güvenme diye. ” 

Hayat-ı MuhayyelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin