Baekhyun kendisine yaklaşan kahverengi gözler ve onunda beraberinde takılan öpülüp emilesi dudaklarla demin tokatlayarak kızarttığı yanaklarının al al olması ile utandığını fark etti. Gözlerini sımsıkı kapattı ve Chanyeol’un onu sahiplenmesini bekledi. Şu saniyede kimin aklına sınav gelirdi ki Baekhyun’un aklına gelsin. Baek hazırdı her şeye, kuzeninin büyük elleri ile yapacağı tacize dudaklarının yaramazlıklarına ve bunu sabırsızlıkla bekliyordu.
Chanyeol önünde közlerini kapatıp dudaklarını büzmüş çocuğa baktı. Aptal çok şirin görünüyordu ve onu öpeceğini sanmıştı. Chanyeol ses çıkarmamaya özen gözletererek gülümsedi ve biraz daha kısa boylu adamın tatlı büzüşmüş dudaklarına baktı. Tabiki onu öpmek istiyordu ama şimdi değil özellikle de çıplakken. Bu oldukça kolay olurdu yani kuzenini kolaylıkla altına alabilirdi ve bu Baekhyun’u korkutabilirdi. Kendine en başta sahip çıkmalıydı ki sonunda bir felakete sebebiyet vermesin.
Başını biraz daha yaklaştırdı Tatlı çocuğa ve tatlı kuzeni hemen kendini kastı tanrım tam olarak ne bekliyordu ki bu çocuk. Burnuna kokan vanilya kokusu ile irkildi uzun olan. Bunu sevmişti ve aklına seksi getiriyordu. Kuzeninin kokusunu bir kez daha içine çekip Baekhyun’un arksında olan kıyafetlerini aldı. Kısa olanın boynuna yakınken sıcak nefesini oraya üfleyerek
“ Baekhyun aşırı derecede vanilya kokuyorsun, vanilyanın içine falan mı düştün?” önünde titreyen çocukla bir kez daha gülümsedi uzun çocuk.
“ Ha?”
Baekhyun gözlerini açıp elindeki kıyafetlerle odanın ortasına doğru yürüyen çocukla durumu ancak fark edebilmişti. ‘Tanrım rezil oldum. Alkışlar yılın rezili ödülünü alan bana’ Boğazını temizleyip kırmızı yanaklarına inat kaşlarını çattı.
“ Yaa! S-sen ne yaptığını sanıyorsun? Böyle gelmiş çıplak, çıplak dolaşmalar dibime kadar girmeler. Sen kendini ne sanıyorsun.” Ellerini önünde bağlayıp
“ Sanki sergilemeye değer bir vücudun varda” ‘yalan söylüyorsun bari düzgün söyle Baekhyun bebenin sanat eserinin nadide bir parçası olan bedenini fark etmediğini mi sanıyorsun’ Boğazını temizleyip başını seksi beden dışında her hangi bir yere çevirdi.
Chanyeol kaşlarını havaya kaldırmış kısa kuzenine bakıyordu. Biraz önce onu öpmesi için dudaklarını büzen o değil miydi. Hafif kıkırdadı ve üzerini giymeye devam etti.
“ Neyse ben seni uyandırmak için gelmiştim. Madem uyandın hazırlan seni aşağıda okul için bekliyor olacağım”
Sonra kuzenine fırsat vermeden hızla odadan çıktı.
--
Baekhyun ve Chanyeol okula uğrarken Luhan’ı daha doğrusu Chanyeol’un Luhan diye bildiği Kris’i de evden aldılar. Yol boyunca Baekhyun sürekli Kris’le konuşmuş Chanyeol sadece dinlemişti. Küçük bebeğinin cıvıltılı sesini duymak onun heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatırken gözlerini biyütmesi ve abartı anlatımları onu mutlu ediyordu. Okula geldiklerinde otoparka girip park için yer aramaya başladılar.
“ Şuradaki topluluk ne”
Baek eli ile az önlerindeki insan kalabalığını gösterirken bir yandan da bakmaya çalışıyordu. Chanyeol yolun kapalı olmasından dolayı geçemeyince arabayı durdu ve üçü birden dışarı çıktılar. Baekhyun insanların arasından geçmeye çalışırken Chanyeol onu kendi bedenine yaslayıp omuzlarından tutu ve kalabalığı yararak geçirdi. Başka zaman olsa Baekhyun unu çok iyi değerlendirirdi ama şu an sadece ne olduğunu merak ettiği için bunu es geçti.
Luhan önündeki uzun adamın yanından geçip tam kalabalığın ortasında dizleri üstünde duran yarı çıplak adamı görünce şaşkınlığını gizleyemedi.