“CHANEYOL DOĞRU KORKTUM. KORKTUM ÇÜNKÜ BEN DE GAYİM!”
Baek derin nefesler alarak arkası dönük kuzenine bakıyordu. Ayaklarının ağrıması eklem yerlerinde derman kalmamış gibi titremesi normal miydi?
Hadi Chanyeol daha ne bekliyorsun dön işte arkanı diye bağırıyordu içinden ama şu an susmalıydı çünkü artık sıra Chanyeol’daydı.
Baek büyük bir adım atmış ve korkusunu bir kenara bırakmış itiraf etmişti. Artık her şey kuzenine bağlıydı gitmek ya da gitmemek.
Chanyeol küçük kuzeninin söylediğini anlamaya çalışıyordu. Şu an bulundukları yerde sadece Baek’in şiddetli nefes alışverişleri duyuluyordu birde
Chanyeol’un hızlanmaya başlayan kalbinin sesi. Ne yani şimdi Baek onun gibi gay miydi. Bir süre o şekilde dikildikten sonra ancak arkasını dönebilmişti.
Başını kaldırıp kuzenine baktığında gözlerinde olan endişe ve heyecanı okuyabiliyordu.
“Yalan söylüyorsun değil mi”
“ Ne! Hayır , Channie yalan söylemiyorum yemin ederim” dedi ufak çocuk bir adım daha atarak uzun adama.
Ne yani Chanyeol ona inanmıyor muydu. Başını öne eğmiş gözleri dolarken bedenini saran sıcak kollarla irkildi. Chanyeol küçük bedene doya doya
sarılırken başını yumuşak saçlara gömmüş huzuru arıyordu o yumuşaklıkta.
“ Sana inanıyorum. Sana inanıyorum Baekkie”
Sessiz ve yumuşak tonda sanki nefes verir gibi çıkan bu sesle Baek rahatlamıştı. Şefkat dolu tok ses. Baek derin bir iç çekip gözlerini kapattı ve
daha da gömüldü sıcak bedene. Sert göğüs kaslarını hissediyordu bir elini istemeden kaldırıp kaslı göğsünü üstüne koydu ve bir kedi gibi başını sürttü.
‘ Ahh tanrım kendimi çok huzurlu hissediyorum’
gözleri kapalıyken dudakları yukarı kıvrıldı ve gülümsedi. Bir eli hala kuzeninin göğsüne dayalıyken diğeri tişörtüne pençelerini takmış bir kedi gibi kuzeninin
tişörtünü tutuyordu. Sürtükle zamanında o kadar çok oynamamalıydı şimdi kedi davranışları sergilemesinin nedeni buydu belki de.
Baek mırıldanmamak için kendini tutarken yine oldu Chenyeol elini başına koyup parmak uçlarını saçında gezdirdi ardından ensesine indirip orayı okşadı.
Ensesinde oynayan parmaklarla Baek iyice mayışmıştı.
“ Aww Hyung” ağzından çıkan mırıldama inleme karışımı sesle gözlerini kocaman açıp geri çekildi kısa çocuk.
“ Gitmeyeceksin değil mi” dedi boğazını temizledikten sonra.
Chanyeol o mırıldamayı duymuştu ve bu hoşuna gitmişti. Baek tatlı bir kedi gibiydi gülümseyerek başını hayır anlamında salladı. Baek buna sevinmişti.
Hemen kızarık gözlerine inat dudakları açılmış ve tatlı bir gülümseme sunmuştu kuzenine.