Kris önünde öküzün trene baktığı gibi bakan üç şahısa döndü -ki bunların içinde Jongin’de yer alıyordu anlamadığı nokta ise o neden şaşkındı- Önlerindeki cam sehpanın üstüne oturdu.
“ Bu noktaya nasıl geldiğimizi bilmiyorum anlamaya çalışıyorum ama bu imkansız onun için sorunu çözene kadar ayrılmamalıyız. Benim fikrim bu yani şimdi bana mal gibi bakmayı keser misiniz ? ”
Kris’in son sözleriyle Luhan şaşkınlığını hala koruyordu.
“ Woooa demek dışarıdan böyle görünüyorum. Kendime bakmak çok ilginçmiş. ”
Ağzından çıkan bu sözlerle Kris kaşlarını çattı ve önünde duran şaşkın üçlünün alınlarına birer tane yapıştırdı, sonra Luhan’a döndü.
“ Yaa saf çocuk sence önemli olan bu mu ? Burada bedenlerimizin dışında olduğumuzdan bahsediyorum. “
Ayağa kalkıp başını ovmaya başladı
“ Tanrım gerçekten ne olduğunu anlayamıyorum buna anlam veremiyorum. Delirecek gibiyim. ” Sonunda Jongin kendine geldi ve konuşmak için boğazını temizledi.
“ Yanılıyorsam beni bağışlayın. Şimdi sen onunla bir takı tezgahında tanıştın değil mi üstelik de ona bileklik aldın. ”
Luhan lafa atladı. Bileğini kaldırıp salladı. “ Evet bak bu üstelik çift bilekliğiydi ve yine de aldı bir eşi de onda. ”
Luhan oturduğu yerden kalkıp Kris’in bileklerini tuttu ama bileklik yoktu.
“ Ohh nerede bileklik ? ”
Kris sert bir şekilde bileklerini kurtardı.
“ Sence önemli olan bileklik mi Luhan. Neden dikkatin çabuk dağılıyor ? Bedenlerimiz Luhan, onlar yer değiştirdi önemli olan bu anladın mı beni ”
Luhan anlamış gibi kafa sallamıştı. Kris aklına bir şey gelmiş gibi yapıp parmağını şıklattı.
“ Hastane, hastaneye gidelim ve kontrol ettirelim çekap yaptıralım. ”
Jongin oflayıp ayağa kalktı. “ Dostum sana daha öncede söyledim çekapla alakalı değil doktora ne demeyi düşünüyorsun ‘‘biz beden değ …”
Kris kollarını önünde birleştirdi. “ Çekap yaptırmak istiyoruz.”
Jongin omuzlarını düşürdü “ ya da evet bunu diyebilirsin. ”
Kris Luhan’ın koltuktaki ceketini kaptı ve onun bileğinden tutup uzun bedenini çekmeye başladı.
“ Evet sonuçlar geldi. ” Kris başını Luhan’a yaklaştırdı ve hafif sırıtarak “ Özel hastanelerin ayrıcalığı ”