Bölüm 12

38 1 0
                                    

Chanyeol gece aniden uykusundan uyandı. Başını kaldırıp baktığında karanlığın içinde top gibi yuvarlanmış bebeğinin mışıl mışıl uyuduğunu gördü. Ağzındaki yabancı tadı ve kuruluk hissini gidermek isteyerek yutkundu. Bu etki etmeyince en sonunda kuzenini rahatsız etmeden yataktan kalkıp mutfağa indi. Dolaptan aldığı soğuk suyu kafasına diktiğinde ağzındaki yabancı tat da kuruluk hissi de gitti. Göğüsünde hissettiği soğukluk onu rahatlatmıştı. Dolabı açıp şişeyi yerine koydu ve başını kaşıyarak yarı açık gözlerle Baekhyun’un odasına girdi. Ses çıkarmadan tekrar yatağa uzandı ve gözlerini kapattı. Fark etmediği şey ise kuzeninin uyanmış olduğuydu.

 Chanyeol üzerinde hissettiği ağırlıkla gözlerini açtı. Her ne kadar oda karanlık olsa da parıldıyan bir çift gözü fark etmişti. Şaşkınlığını gizlemeye çalışarak mırıldandı.

“ Baek?”

 “ Efendim Hyung” dedi ufak çocuk kısık ve tahrik edici bir sesle

 Baekhyun’un sesi ile titreyen Chanyeol başını kaldırmak istedi ama Baekhyun çoktan onun üzerine uzanmıştı. Şu an kıyafetlerinin altında tüm vücutları birbirlerine değiyordu. 

“ Baekhyun ne yapıyorsun Tanrı aşkına”

Şaşkın çocuk kuzenini kaldırmaya çalıştığında kısa çocuk kendini yukarı çekip gözlerini hyungunun gözlerine dikti. Yüzündeki şeytani ifade farklıydı. 

“ Ne yaptığım oldukça açık değil mi hyung. Daha açık olmamı ister misin?”

Chanyeol daha itiraz edemeden dudaklarında hissettiği dudaklarla irkildi. Kuzenini omuzlarından tutup dudaklarından çekti. Bedenleri hala birbirine bağlıyken Chanyeol kuzeninin dudaklarını uzaklaştırmıştı. Bunu istemediğinden değil sadece şaşkındı ne değişmişti de Baek bir anda onun şehvetle istemeye başlamıştı. Kuzeninin yüzüne bakarken küçük kuzeni şeytani bir şekilde gülüyordu. Bacaklarını iki yana açıp kendini Chanyeol’ bastırınca uzun çocuk iyice afallamıştı. Baek bu afallamadan faydalanıp kuzeninin boynuna yöneldi. Onun o erkeksi kokusunu içine çekti 

 Chanyeol boynunda gezen kuştüyü dudaklarla titremişti.Dudakların etini çekip dişlemesi ile elleri havada asılı kalmış bir şekilde donmuştu.

“ Baekhyun bunu yapmamalısın”

Kısa çocuk kuzeninin sözünü dinlemiyor ve aksına daha da ileri gitmek istiyordu. Başını aşağı indirip tişörtün dar yakasından kuzenin çıplak tenini öpmeye çalışıyordu. Bu cidden de kolay değildi ama kısa çocuğun bir fikri vardı.

Chanyeol kuzeninin kararını bir anda değiştiren ve o utangaç çocuğu böylesine ateşli yapan şeyin ne olduğunu düşünüyorken tişörtüne giren başla gözlerini büyüttü

“ Ohh! hayır Baek başını içeri sokma, hayır aahh hayır lanet olası”

Hayat-ı MuhayyelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin