“ Sen şimdi bana kendi evini terk mi ettiğini söylüyorsun”
“ Özür dilerim ama bunun neresini anlamadın ki? Evi terk ettim evet çünkü Luhan bana benden hoşlandığını ama bunun tuhaf olduğunu söyledi. Onun bedeni içinde olduğum için” Kris bıkkınlıkla belki de milyon defa anlattığı şeyi özet geçti.
“ Sende kız gibi trip yaptın ve evi terk ettin”
“ Evet. Bekle ne? Hayır kız gibi trip yapmadım. Ben sadece kafamı dinlemek için buraya geldim Jongin. Beni pişman etme istersen.”
“Tamam dostum tamam kızma. Biliyorsun burada istediğin kadar kalabilirsin.Şimdi sana çok önemli bir soru sormalıyım”
“ Ne?”
“ Bira mı yoksa daha sert bir şey mi?”
“ Sanırım Bira aksi taktirde sarhoş olup Luhan’ı arayıp ‘ Lanet olası beni sadece böyle kabul etsen olmaz mı’ diyebilirim.”
Jongin arkadaşının lafına kıkırdayıp mutfaktan on ikili bira kutusu yanında cipsle geri döndü. Anlaşılan iki arkadaş için gece uzun sürecekti. Tanrı bilir ki bu iki arkadaş –kuzen olsalar da onlar birbirlerinin en yakın arkadaşlarıydı- bir araya gelip içerlerse o gece normal şeyler olmazdı. Bu gece de böyle olmamasını çok istiyor olsalar da kesinlikle ve kesinlikle ikisinden biri önce sarhoş olup başına bela açacaktı.
Jongin elindeki biraları yere koyup aynı şekilde yere çöktükten sonra Kris’i de yanına çağırdı. İki arkadaş ilk biralarını keyifle birbirine tokuşturup kafaya diktiler. İkinci bira şişeleri de oldukça hızlı bir şekilde mideye indi. Atada cips yiyorlardı maksat midelerine sadece bira gitmemesiydi. Üçüncü dördüncü derken On ikili bira paketi bitince Kris’in ısrarı üzerine dolapta olan içkilerden biri daha geldi. İki arkadaş sarhoşluk ve onlara göre SAKİ evresine girmişlerdi.
SAKİ evresi;4 aşamalı bir dozutma evresiydi. İlk evre yani ‘S’ayıklama ; Bu evrede iki arkadaşdan biri büyük ihtimalle dertli olduğu için sayıklamaya başlar.
“ Ahhh Luhan*hıçkırık*! Neden, söyle bana neden sanki? Ne olacak ki bedenlerimiz birbirimizinse ben senin bede*hıçkırık*nine değil sana aşık oldum.” Kris elindeki kutudan alkol damlalarını yalarken mırıldanmaya başladı.
“ Hak*hıçkırık*lısın kardeşim aşk bu kadar basit mi, La-ğğ- net olası aşk kirli bedenlerden ibaret olmamalı”
2. evre daha rezildir. Özellikle bir erkek için ‘A’ğlama evresi
Kris elindeki peçeteyi diğerlerinin yanına atarken elindeki bardağı yeniden doldurdu.
“ Ama bende hata. Beni bi*hıçkırık*lirsin dostum ben kimseye…” burada göğsünü delecek şekilde işaret parmağı ile kendini gösteriyordu “kolay kolay bağlanmam.”
Jongin alkol yüzünden arkadaşının dediğinden bir şey anlamasa da olumlu bir şekilde onayladı. Çünkü o sırada aklında nerede oldukları geçiyordu.
“ Ama Luhan bütün her *hıçkırık*şeyi ile beni kendine bağladı. Aşırı verdiği tepkileri ve odaklanamaması bunlar son derece saçma şeyler de olsa beni ona bağladı”
3. Evre ‘K’aybolmuşluk hayır ciddi anlamda kaybolmuşluk.
“ Sence Luhan pişman olur mu dersin” Kris kanepeden tutunmaya çalışırken söyledi.
Jongin kafasını arkadaşına çevirdi. Yüzünde anlaşılmaz bir ifade vardı.
“ Kris sana bir şey sormama izin ver dostum” sesi oldukça kısık çıkmıştı sanki birinin onu duymasını istemiyormuş gibi. Etrafına bakınıp Kris’e biraz daha yaklaştı.