„Musíme s ním něco udělat, než se Sky vrátí," slyším starostlivý hlas Lucy.
„Za jak dlouho to může pominout?" zeptá se jí Michael.
„Co přede mnou skrýváte?" zeptám se za jejich zády.
„Nic!" vykřikne okamžitě Lucy. Má strach. Něco schovávají za zády.
„Ahoj, Skyler. To je ale překvapení. Co tu děláš?" začne ironicky Michael.
„Otázkou je, co tu děláte vy?" ukážu proti nim prstem.
Rychle se kouknu na křeslo za nimi. Leží tam Josh a vypadá jako zasažený uspávacím kouzlem.
„Co s ním je?" podívám se na ty dva přísný pohledem.
„On...spí," vydechne Lucy.
„To vidím, ale co s ním bylo předtím?" zkusím to znovu.
„Kdy předtím?" podiví se Lucy.
„Než jsi ho zasáhla uspávací kletbou?" zvednu obočí.
„Proč si myslíš, že jsem to byla já?" urazí se.
„Znám tě. Takže?" zkřížím ruce na prsou.
„Já čekám. Mám čas jen do Vánoc, pak odjíždím," zkouším to znovu. Oba stojí naprosto bez hnutí.
„Hele, já ho slyšela, takže mi to koukejte už říct," zvednu hlas a zkřivím obočí.
„Notak, Lucy. Řekneme jí to," dloubne do ní Michael.
Lucy nic neřekne, pouze vytáhne z kapsy poloprázdnou lahvičku. Mou lahvičku. Nápoj lásky.
Podá mi ji do ruky.
„Někdo mu podstrčil tvůj nápoj lásky do pití," pronese smutně.
„To není možný..." zakroutím hlavou. Měl by se zamylovat do toho, kdo mi nápoj podal. Ne do mě.
„Jo, já vím, ale jinak si to vysvětlit nedokážu," zamračí se.
„Vezmeme ho za Křiklanem, dokud ještě spí," usoudím.
S Michaelem vezmeme Joshe společně každý pod jednou paží a opřeme si ho o ramena.
Neváží zrovna málo, mezi námi.Lucy jde před námi, otvírá dveře a kontrolu neustále naše nožičky na Pobertově plánku.
Dojdeme ke Křiklanovu kabinetu.
Lucy jemně zaklepe na dveře.
Chvíli je ticho. Po pár vteřinách se však ozve profesorův hlas, který nás zve, abychom vstoupili.„Á, Skyler, dobrý večer! Copak se stalo vašemu příteli?" zeptá se starostlivě.
„Je jen uspaný," odpovím rychle a vrátím svou pozornost zpět ke stařičkému profesorovi. „Potřebujeme pomoc. Dostal nápoj lásky."
„Nápoj lásky?" zeptá se nevěřícně.
„Skyler a Josh. Skosh. Já tě miluju," zamumlá spící Josh.
„Velmi silný nápoj lásky," dodám.
„To je ten nápoj od pana Weasleyho, slečno?" zeptá se a otře si pot z čela.
„A-a-ano, je to nápoj z Příčné ulice," přiznám. Trochu jsem zapomněla, že o mém dárku všichni vědí.
„Je mi líto, ale nemůžu vám být nápomocen," pronese a sklopí zrak. Je zklamaný.
„Proč ne?" zarazím se. Je učitel lektvarů. Musí znát protilátku.
„Protože recepturu na tenhle nápoj lásky znají pouze bratři Weasleyovi, tudíž protilátku umí vytvořit pouze oni sami," vysvětlí a vrátí se do svého kabinetu.
ČTEŠ
Nápoj lásky /George Weasley/ DOKONČENO!
FanficNe vždy potřebujeme kouzla a lži na to, aby nás měl někdo rád. Občas stačí pravda a opravdová láska.