3. část- Party

1 0 0
                                    

Když jsem dorazila domů, stále se mi klepala kolena a po chvíli mé nohy vypověděly službu a já se sesunula podél dveří. Zhluboka jsem dýchala a stále si přehrávala to, co se stalo.
Viděl mě, poznal mě, je tady a.. pane Bože.
Když jsem se po nějaké době vzpamatovala, vstala jsem a pomalým krokem jsem šla do kuchyně. Rozhodla jsem se, že upeču nějaký dort, protože to byla jedna z mála věcí, která mě dokázala uklidnit. Pustila jsem si mou písničku(https://www.youtube.com/watch?v=f0bbDFRYD_A) a vytáhla si potřebné věci.
Začala jsem tvořit a tím jsem zaměstnala i svou mysl, takže jsem cítila velice příjemné uvolnění a radost.
Když jsem zrovna vytahovala piškot, který se mimochodem povedl, mým domem se rozléhal zvuk zvonku.
Šla jsem ke dveřím a pomalu otevřela.. Stála tam Harryho máma.

,,Ahoj Anne'' usmála jsem se. Byla něco jako moje druhá máma, hodně jsem s ní vycházela a po tom, co táta zemřel a matka mě opustila kvůli přítele, byla mi Anne daleko bližší. Chvílemi jsem jí nahrazovala Harryho, protože od Xfactoru byl často pryč.
,,Ahoj Cheryl!'' skoro vypískla a pevně mě objala ,,Můžu dál?''
,,Oh...jistě!'' zasmála jsem a pootevřela jsem dveře, aby Anne mohl projít dovnitř do domu.
,,Mhhhmm...Tady to voní'' nahlas nasávala vůni, která se linula domem.

,,Hm.. zrovna jsem se chystala zdobit. Pomůžeš mi?'' usmála jsem se a ukázala na rozdělaný dort.
,,Moc ráda! Dlouho jsme se neviděli.'' ano, to měla pravdu. Byli s přítelem na dovolené na Floridě.
,,Oh ano! Jak jste se vůbec měli'' optala jsem se a pomalu nanášela krém.
,,Úžasně..'' spustila a s jiskřičkami v očích pokračovala, až se z toho stal příběh na 20 minut.

Byla jsem ráda, že je tady. Necítila jsem se tak sama a bylo hezké, mít u sebe někoho, jako je ona. Plného energie, síly a radosti.
,,Joooo.. A je tady..Harry'' odmlčela se. Věděla, že mě celkem dostalo, když se mi neozval ani nic.

,,Ano, vím'' koukla jsem se do země a pousmála se. Je fakt, že ten kluk mi neskutečně chybí. Jeho vtípky, jeho smích..Chyběl mi můj nejlepší kamarád, do kterého jsem byla beznadějně zamilovaná. Ano, byla.. Ale on to nikdy nevěděl a nikdy to ani vědět nebude.
,,Co ty na to ?'' vyruší mě Anne.
,,P-promiň, co jsi říkala?''
,,Oh Cherrie, ptala jsem se, jestli se nechceš dnes stavit? Máme doma menší sešlost, možná párty s přáteli.'' zasmála se.
Chtěla jsem nesouhlasit, ale když jsem viděla jiskřičky v jejich očích, nemohla jsem.
,,Dobře, ráda přijdu''

...

Na přípravu jsem měla dvě hodiny, tak jsem se šla osprchovat. Vlasy jsem si nakulmovala a sepla do hustého dlouhého copu a pár pramenů jsem si po bocích spustila.
Namalovala jsem se klasicky(rudá rtěnka, výrazné řasy, makeup)
Oblékla jsem se http://www.medodeal.com/wp-content/uploads/2017/10/the-25-best-outfit-ideas-ideas-on-pinterest-outfits-aafrqur-.jpg a jen doladila nějaké doplňky.
Rozhodla jsem se, že dort vezmu s sebou a přibalila jsem láhev vína.
Hodila jsem na sebe kabát a mohla jsem vyrazit. Nějak jsem se snažila nemyslet na to, že tam bude Harry. Stejně je to fuk. Je to už dlouhá doba a stejně zase odjede.

Zaklepala jsem na dveře a už mě vítal Josh- přítel Anne.
,,Ahoj Cherrie!'' silně mě objal. Byl něco jako můj otec. Prostě mi s Anne dělali druhé rodiče.¨
,,Ahojky'' usmála jsem se, byla jsem moc ráda, že jej vidím.
Josh mi pomohl sundat kabát, já mu naoplátku podala dort  a už jsme společně šli do obýváku. Zatím tady moc lidí nebylo, jen pár známých a sousedů.
Anne si velice užívala přítomnost všech těch lidí a stále se usmívala jako sluníčko.
Měla jsem díky ní hřejivý pocit. Její nálada mě úplně ovládla a já se cítila dobře.
Najednou se hlavní dveře otevřeli a stálo tam šest chlapců Harry, Joe- náš dlouholetý kamarád a zbytek skupiny. 
Snažila jsem se být v pohodě a dařilo se mi to, jelikož se to tady začalo plnit a bylo tady čím dál tím více lidí, takže byla malá pravděpodobnost, že si mé maličkosti všimne.
...

Všechno probíhalo v klidu, dokonce jsem se hodně zapovídala se Zaynem a tancovali jsme spolu, je to moc fajn kluk a moc si s ním rozumím.
,,Prosím chvíli pozornosti'' ozvalo se místností a náhle všichni utichli.
,,Chtěli bychom Vám s Joshem něco oznámit'' usmála se doširoka Anne a chytila jej za ruku. 
,,Jsme-Jsme zasnoubení!'' radostně vydechla a její úsměv se zvětšil.
Všichni začali tleskat a gratulovat. Pomalu jsem se přes všechny dostala k nim a také jim popřála a hlavně je oba pevně objala. 

Když jsem se chystala odejít zpět k pití a Zaynovi, někdo mě chytil za paži.
Otočila jsem se a můj pohled se setkal se smaragdy, které jsem kdysi tak milovala.

,,Můžeme si promluvit?'' řekl s kamenným výrazem.
Přikývla jsem a Harry mě už táhl někam nahoru. Bylo mi jasné, že do jeho pokoje.
Zavřel dveře a posadil mě na postel.
,,Takže?'' řekla jsem neutrálně a zkřížila si ruce na prsou.
,,Takže ?! Takže?!'' zopakoval podrážděně, načež jsem jen zamrkala.
,,Proč jsi mi v tom obchodě lhala? Proč jsi neřekla, že jsi to ty?! Wow.. změnila ses!'' mluvil tak nahlas, až mi to bylo nepříjemné.
,,Zaprvé, uklidni se. Za druhé, co by to změnilo, když bys věděl, že jsem to já? Změnila? O, to ty taky'' pronesla jsem klidně. Vážně se změnil, zmužněl, přes jeho bíle triko mu prosvítaly svaly a tetování. Oh Bože! Zkousla jsem si spodní ret a jen koukala.

,,Co by to změnilo? Já- já nevím. Mohli jsme zajít na oběd, mohli jsme si popovídat, jak ses měla celou tu dobu a tak.'' teď spíše šeptal.
Jen jsem se zasmála, což jej přinutilo se na mě nechápavě podívat.
,,Nic z toho jsme teď nemuseli řešit, kdyby ses ozval. Kdybys aspoň jednou odepsal na mou zprávu, když bys aspoň jednou přešel tu pitomou ulici a aspoň se na chvíli zastavil, Harry!'' už jsem se opravdu začínala zlobit. Věděla jsem, že mi na tohle nemá co říct, takže jsem pokračovala.
,,Víš jak mi bylo? Věděla jsem, že jsi tady, ale nepřišel jsi. Na moje zprávy ses vykašlal a nechal jsi mě tady! Naši mě opustili a ty taky! Všichni jste byli pryč!!'' do očí se mi hrnuly slzy. Nahlas jsem si povzdechla a koukala na něj.
Jen překvapeně mrkal, ale nevypadal na to, že by chtěl něco říct.
Zakroutila jsem zoufale hlavou, otočila jsem se a rychlým krokem odešla z pokoje a zamířila si to rovnou do koupelny.
Zahnala jsem slzy a sledovala jsem svůj odraz v zrcadle. Bylo mi špatně, bolel mě žaludek, nejspíš proto, že jsem celý den nic nejedla a točila se mi hlava.
,,Cher, otevři'' klepal na dveře Harry.
Nevolnost se stupňovala a můj obraz se začal rozostřovat, plakala jsem, ale moc. Nějak na mě všechno dolehlo. Když máma odešla, nebrečela jsem, ale popravdě mi chybí, o tátovi ani nemluvím, tak moc bych je chtěla mít u sebe.
Kolena vypověděla službu a já se ocitla ne studené zemi a stále jsem plakala.
,,Cherrie?'' uslyšela jsem a najednou se dveře otevřely, stál v nich a nebyl schopen pohybu.
,,Pro-miň'' špitla jsem a přitáhla si kolena k tělu.
,,Ne, to je v pořádku'' rychle zavřel dveře a poklekl ke mně. Než jsem se nadála, ocitla jsem se v jeho vřelém objetí. 
,,Ššš,...'' utěšoval mě a mírně se mnou houpal v náruči.
,,Měla bych... Měla bych jít.'' vzlykala jsem a snažila se vymanit z jeho objetí, no marně.
,,Ne, nikam!'' usmál se, vyhodil si mě do náruče a šel se mnou zpět do pokoje. Položil mě na postel a sedl si vedle mě.
,,Omlouvám se'' pošeptal a sklopil zrak.
,,Harry, to je v pořádku, neřeš to.'' pohladila jsem jej po tváři, nevím, co to se mnou je. Nejraději bych mu vynadala za to všechno, ale nemůžu.
,,Chceš vědět, proč jsem se neozval?'' 

......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Long Time.Where stories live. Discover now