1.

2K 108 0
                                    

Yoongi pov.
Prvý deň v novej škole. Pri tejto myšlienke má striaslo. V starej škole to bolo otrasné. Fyzicky má šikanovali a najväčší šikanator školy ma znásilňoval a nieraz sa mi kvôli tomu vlámal do domu. Spravil si zo mňa vlastnú kurvu. Nikomu som nepovedal a s mamou sme sa odsťahovali do iného mesta. Stačili mi modriny na každom cm2 na mojom tele.
Riaditeľ mi dal rozvrh a zaviedol ma do triedy. "Takže žiaci toto je váš nový spolužiak Yoongi. Dúfam že budete spolu dobre vychádzať." Pousmial som sa a sadol si do poslednej lavice. Prvá bola matematika a druhá telesná.
Telesnú máme tri triedy. Ja som sedel na lavičke lebo som ešte nemal úbor. Hrali futbal keď v tom mi jeden chalan omylom kopol loptu do brucha. Hneď som si mohol cítiť všetky rezy ktoré mi tam Yixing naposledy urobil. Snažil som sa tváriť že som v pohode aby to moc neriešili. Ruky som si dal do predného vačku mikiny a cítil som niečo lepkavé. Pomaly som sa pozrel na ruku a uvidel krv.
Vypýtal som sa na wecko a šiel do šatne k mojím veciam. Zhodil som zo seba mikinu a biele tričko vo celé od krvi. Vzal som si tašku a po stene sa zviezol k zemi. Poriadne to bolelo a opatrne si dal dole tričko. Ja som vedel že sa mi tá lekárnička bude hodiť.
Pozrel som sa na tie rany z ktorých mi pomaly vytekala krv keď v tom niekto vtrhol do šatne. "Mater skákavá čo sa ti stalo?!" Oranžovlasok si ku mne kľakol. Všimol si lekárničku a okamžite sa v tom začal hrabať. Vybral dezinfekciu a začal mi opatrne prechádzať namočenou gazou po ranách.
"Kurva!" Zhlboka som sa nadýchol a kusol si do ruky. Chvíľu počkal a potom pokračoval. Keď to dokončil tak mi brucho obviazal obväzom.
Za ten čas čo ma šikanovali som dosť schudol keďže som nemohol jesť. Som ako palička a vážim asi toľko čo chalan na základnej škole.
"Musíme to povedať učiteľovi." Už vstával keď som ho chytil na ruku. "Prosím nie." Hlesol som a on sa na mňa prekvapene pozrel. "Prečo?" Kľakol si naspäť ku mne. "Nikto o tom nevie. Už sa k tomu nikdy nechcem vrátiť. Ak sa to bude riešiť tak si ma znova nájde a bude to pokračovať." Začali mi tiecť slzy. Ten chalan spravil dačo čo som nečakal. Objal ma.
"Už to bude v pohode" Z chodby sme začuli hlasy tak som sa čo najrýchlejšie postavil a obliekol si mikinu. Oranžovlasok hodil moje tričko do koša a v tom sa otvorili dvere.
"Ayo! Jiminie! Vyhrali sme! Ktože je toto?" Ukázal hnedovlások na mňa. "Som Yoongi a som tu nový." Hneď ma chytil okolo pliec. "Yoongi.... Odkiaľ si? Prečo si prestúpil?"
Dotyky.... Bojím sa keď ma niekto hneď takto chytí. "S..som z Daegu a s..sťahovali sme sa." Pousmial sa. "Si gay?" Vykulil som naňho oči. "Č.. čo? Prečo?" Zasmial sa. "Takže hej. Ja len či môžem zbaliť tento pekný kúsok." Jimin ho odtiahol.
"Hoseok kludni sa. Vieme že s tebou trieskaju hormóny ale to sa nemusíš snažiť zbaliť každého chalana." Zasmial sa. "No čo ja nemôžem za to že je tak chutný." Bol som červený až na zadku a neodvážil sa na nich ani pozireť.



Ayo, ayo konichiwa XD
Tento pribeh mam uz kompet napisany na papieri tak ked sa bude dat tak ho tu napisem. Asi jediny co sa mi z mojich pribehov podaril napisat tak ako som chcela. Uvidime ako to dokoncim. Urcite nebudem pisat pravidelne pretoze mam na to len dve slova.... moja mama. XD a tak.... sklamem vas ale smuty moc nepisem... osobna zalezitost ale mozno sa raz prekonam.
Luv ya all


pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now