12.

691 67 0
                                    

Jimin Po/v
Už sú to dva dni čo sa neozval a nedokážeme ho nájsť. "Bože Yoongi kde si?" Bolo mi zase do plaču keď niekto zaklopal. Rozbehol som sa ku dverám a predomňa spadol dobitý Luhan. "Kde je Yoongi??!" Pomohol som mu vôjsť. "Len čo zložil tak tam nabehol Yixov otec. Dia je na tom asi najhoršie. Vzali ich preč. Neviem kam ale zrejme dosť ďaleko. Chcú Yoongiho zabiť ako poslednèho muža rodu Min." Naplno sa mi pustili slzy. Začal mi zvoniť telefón. "J: Haló? Y: Ahoj Jiminie... Tá návšteva sa akosi zvrtla. J: Bože môj láska kde si? Ublížili ti moc? Y: No... Ako sa to vezme... Som tu zavesený už dva dni a Dia mi tu drží telefón ako sa dá. Sme na /xxxxxx/ (predatavte si ulicu) ulici. J: Hneď tam ideme. Y: Jimin nech už sa stane čokoľvek... Milujem ťa. J: Nevrav to tak! Znie to akoby si mal umrieť. Y: Ja len pre istotu. J: Aj ja ťa milujem. Prídem si po teba." Zrazu to vyplo. "Okamžite všetci do pohotovosti máme výjazd!!" Okamžite sme vyštartovali a šli tam. Keď sme prišli pred ten dom tak tam bolo hrobovè ticho. Jongin vykopol dvere a zazvonil zvonček. Otec ma stahol trochu na stranu a zrazu to celè explodovalo. "Yoongi!!" Rozbehol som sa k tomu domu no Namjoon ma silno chytil okolo pasu a nech som sa akokoľvek snažil tak som to nedokázal. "Prepáč Yoongi." Zašepakal som a odpadol.


Oh my gadw.
Další bullshit.
Is this end?
You will see.
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now