7.

791 83 0
                                    

Jimin Po/v
Šiel som k Yoongiho triede aby som ho vypytal od učiteľky. Nechcelo sa mi tu byť ešte ďalšiu hodinu. To čo som ale uvidel ma veľmi prekvapilo. Yebin bola natisnutá na Yoongim ktory bol prirazeny o stenu. "Len sa tomu poddaj zlatko. Budeš rád. Môžem ti dať čokoľvek" Yoongimu sa to vôbec nepáčilo. "Nie nemôžeš." Usmiala sa. "Povedz čo chceš a máš to." Prisala sa mu na krk. Chcel som zakročiť keď ju chytil za vlasy a vyzeral že si to užíva. Hneđ som odišiel. Sadol som si na múrik pred školou a vytiahol krabičku cigariet. Bol som tam asi ešte pol hodinu keď vyšiel Yoongi a sadol si ku mne. "Viete mi ospravldlnit poslednu hodinu.? Akoby som tam ani nebol?" Odhodil som špak. "Jasné. Užil si si?" Prekvapene sa na mňa pozrel. "N...neviem o čom hovoriš." Jasnè ak chceš klamať tak nekokci. "Myslím Yebin." Prudko sa postavil. "Ak povieš mame že som ju zabil tak ti to nikdy neodpustim!" Zavrčal a šiel smerom domov. "Počkaj!" Dobehol som za nim. "Chceš mi povedať že si ju zabil?" Kusol si do pery. "Áno. Nikto sa ma nebude dotýkať bez môjho dovolenia. Ak s tým máš problèm tak prepáč že som ťa sklamal no vracia sa mi zrazu naraz toľko spomienok že nedokážem normálne myslieť." Usmial som sa. "Nie. To je v pohode. Schoval si dobre telo?" Zasmial sa. "Už žiadne nieje." Objal som ho okolo pliec. "No ty si macher." Poškriabal sa na zátylku. "Ideme domov? Chcel by som si osetrit rameno. Ženská jedna sprostá." Až teraz som si všimol že má roztrhnutý rukáv a ide mu odtiaľ krv. "Čo si si vlastne myslel že som robil? Vyzeralo že ti to veľmi vadilo." Našťastie prišli práve chalani. "Počujte. Niekto sa zase hral v chemickom labaku a my sme to neboli. Okrem toho sme tam našli toto." Namjoon držal časť košele ktorú mala na sebe Yebin. Yoongi vzal zapaľovač a v tej sekunde ostal len modrý dym. "Chémia mi vždy šla." Zasmial som sa. "No poďme nech tu Yongiho nevidia." Chalani sa na nás len prekvapene pozreli no nekomentovali radšej.

Bullshit ako vyšitý. Sorry za chyby ale maly mobil.
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now