9.

722 70 0
                                    

Dia Po/v
Yixing ležal dole hlavou na gauči a vyzeral dosť smutne. "Zlatíčko čo ti je?" Sadla som si k nemu a on si polozil hlavu na moje stehná. "Všetko som dobabral. Úplne všetko. Prečo si to uvedomujem až teraz?" Do očí sa mu nahrnuli slzy. "Yix ty niesi zlý chlapec len tvôj otec ťa do toho zatiahol. Pozal čo si o tom myslím a preto ma poslal preč. Daj Yoongimu čas a potom ti ho privediem aby si sa ospravldlnil dobre?" Prikyvol a dal mi pusu na líce. "Si najlepšia na svete. Ale neublížiš mu však?" Usmiala som sa. "Nie neboj. Vieš že ubližujem len zlím ľudom." Pozrel sa na svoje prsty. "Ale aj ja som bol zlý." Objala som ho. "Ale ty si si to nevybral. Dám pozor aby sa to už nestalo áno?" Usmial sa a prikývol. "Dobre a teraz šup do pyžamka." Hneď sa rozbehol do svojej izby. "Ty kokšo to si tu len pár dní a už je zase to malè zlatè dieťa." Zasmial sa Luhan vo dverách. "Ja viem. Takto sa mi to páči. Štastie že nebýva už s otcom. Je ťažkè byť s ním v jednej miestnosti po tom čo mi urobil." Prikyvol a sadol si ku mne. "Pozri ja niesom tak zlá keď nemusím. To povedz aj Sehunovi. Teraz budú mať pokoj ale ak sa o niečo pokusia tak zakročím. Jasnè?" Díval sa na mňa s otvorenou pusou. "Viem všetko tak ti radím aby si neriskoval. Inak žiadny Sehun." Povedala som a odišla za tým malým pokladom môjho srdca.


Jo jo bullshit ako nikdy.
To tak keď už nemáte čo robiť. XD
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz