17.

607 63 0
                                    

Jimin Po/v
Bolo to tu ako z rozprávky. Zamrznutè jazierko, stromy, lampičky čo vytŕčali zo zeme ale najkrajšie bolo to ihrisko. Musí mať veľmi rád tie deti. Bol tu aj altánok na grilovanie. Zrazu ku mne priletel umrznutý vtáčik. Vzal som ho do rúk a snažil sa ho zohriať. Bol tak drobný a vôbec sa nebál. Usmial som sa a prešiel som sa až na koniec záhrady. Boli tu traja snehuliaci. Dvaja malí a jeden veľký. Bolo to nádhernè. Toto sme robili aj ja s Yoongim a našími otcami. Začali mi tiecť slzy. "Stále mi chýbaš." Zašepkal som. "Si v poriadku?" Trhlo mnou. "A...áno. Nemusíte si robiť starosti pán chladný." Usmial sa. "Hovor mi Suga. Jimi má veľmi rada sneh. Snažím sa im vynahradiť oboch rodičov no som len jeden." Pozrel som sa naňho. "A čo ich matka?" Poškriabal sa na zátylku. "Vlastne netuším kto je. Ani či ešte žije. Poznal som ich otca a poprosil ma o to." Dosť ma to prekvapilo. "Niesú vaše?" Pokrútil hlavou. "Nie. Vedia to ale ani to tak neberieme. Milujem ich nadovšetko. Majú ešte dospelèho brata ale ten o nich nevie. Keď bude na to pripravený tak mu to poviem." Usmial som sa. "Ste úžastný človek." Zasmial sa. "Kedeže. Len sa snažím." Striaslo ma. "Poď dovnútra aby si neprechladol." Prikývol som a šli sme naspäť na oslavu.

Hello. It's me. Mario!
XD Ďalšia časť.
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now