Jimin pov.
Hoseok si sem len tak nabehol a rovno vyletel na toho nového. "Ale Jiminie musíš uznať že vyzerá sakramentsky dobre." Uznávam ale stop. "Prestaň Hoseok a vypadni. Niečo tu riešime, o chvíľu som tam."
Uskrnul sa a odišiel. "Takže späť k tebe. Kto ti to urobil a ja sľubujem že to nepoviem učiteľom." Zhlboka sa nadýchol. "Volá sa Yixing." Chcel niečo dodať ale skočil som mu do reči.
"Chodí na chlapčenskú vyššiu strednú v Daegu a je tretiak?" Prikývol. On bude musieť byť jeho hračka. Yixing je syn hlavy mafiánskej rodiny s ktorou sa neznáša naša rodina. Tiež mafia. "Dobre. Ja ťa ochranim. Yixing je sviňa a ja ti dobre viem." Potiahol som si vystirh trička nižšie a ukázal vyrezany kríž.
"Na obed si sadni ku mne ja na teba dám pozor." Vyšiel som zo šatne a hneď volal otcovi.
(O-otec, J-jimin)
"O: ano? J:ahoj oci neuhádneš koho som práve objavil. O:koho? J: Yixingovú hračku. Volá sa Yoongi a je z Daegu. O: Jimin? To je vtip však? Zisti či je to naozaj ten Yoongi a musíš naňho dať pozor. J: Jasné. O: Dobre tak sa maj zatiaľ." Zložil a ja som šiel na koniec hodiny. Na obede som ho vyzeral až sa konečne posadil k nám. "Takže chalani toto je Yoongi. Yoongi toto sú Jin, Namjoon, Taehyung, Jungkook a Hoseoka už poznáš." Všetci ho pozdravili. "Odkiaľ si a prečo si prestúpil?" Začala naša mamka Jin. "Som z Daegu a sťahovali sme sa tak preto." Rozmýšľal som ako sa ho to spýtať. "Čo rád robíš vo voľnom čase?" Pridal sa Namjoon. "Hrám basketball a rapujem." Usmial sa. "Tak to si niekedy môžme dať battle." Prikyvol. "A bývaš tu sám?" Really Jimin? Nič lepšie v tom mozgu nemáš? "Nie. S mamou sme si kupili menší dom." Tae sa pridal. "A čo oco?" Pokrčil ramenami. "Mama mi nikdy nepovedala čo sa s ním stalo. V desiatich som mal výpadok pamäte tak si ho ani nepamätám." Bingo! "Ospravldlnte ma na chvíľu." Šiel som mimo jedáleň. "J: Oci... je to on. Min Yoongi osobne. Je v dosť zlom stave. O: Bože dobrý. Choď s ním k Jisoo a oboch ich priveď. Stačil Jungjun. J: Spoľahni sa." Zložil som a vrátil sa k nim. Po škole som šiel odprevadiť Yoongiho. Keđ sa otvorili dvere stál som dva kroky za Yoongim. "Bože môj Jimin! Si to ty?" Usmial som sa. "Áno pani Min. Osem rokov je dosť čo?" Prikyvla a Yoongi sa na nád zmetene díval. "Poď dnu. Asi tu niesi len na čaj." Vošiel som dnu. "Poviem ti len čo som videla syna tej svine pri mojom dome okamžite sme sa balili." Usadila ma do obývačky. "Problém je v tom že sa tam obšmietal dlhsie než si myslite. Teraz sa dostal do takého bodu že bez Yoongiho nedá ani ranu. Preto sa s otcom bojíme o vašu bezpečnosť a chceme aby ste šli k nám." Prekvapene otvorila ústa. "T...to naozaj? Pane bože Yoongi zlatíčko bež si po tašky." Yoongi sa ani nepohol. "Najskôr mi povedzte čo sa to kurva deje! Najskôr je to vypadok pamäte potom si zo mňa robia kurvu potom ešte zistim že som v mafii alebo čo?" Kývol som na pani Min a tá šla baliť. "Vlastne si. Tvob otec a môj sa bavili ešte skôr ako sme sa narodili. Vyrastali sme spolu ale osud neprial a mali sme autohaváriu pri ktorej tvoj otec umrel a prežili sme to len my. Nič a nikoho, ani mňa, si si nepamätal tak sa tvoja mama rozhodla že pôjdete ďaleko od toho všetkého. Darilo sa to až do nedávno." Yoongi bol ako zamrznutý. "Si v pohode?" Zhlboka sa nadýchol a pozrel sa na mňa. "Pozri. Chytím ťa za ruku a všetko bude v poriadku. Sľubujem." Prekvapene som sa nañho pozeral. Presne to som mu povedal keď nás začalo naháňať to auto. "Idem sa zbaliť." Chcel odísť no chytil som ho za ruku a stiahol do objatia no tak aby som mu neublížil.A dalšia časť keď o polnoci neviem spať. Asi sa z toho zrodí prvotriedny bullshit. Však ja iné ani len neviem. Sorry ak tam sú chyby. Som proste mimo. Ak niekto nemá rád jimina ako top tak nech si počká ja uprimne tiez nie a nakoniec to skonci jak nikto necekaaaaa.
Ok hrabe mi bru noc.
ESTÁS LEYENDO
pán chladný (yoonmin) Dokončenè
Fanfic"Chcem aby si vedel že to čo sa nachádza pod tou maskou už nieje ten starý človek a nikdy už nebude. Ak ťa smiem poprosiť tak aby si už moje meno ani nevyslovoval. Ty si kedysi zachránil mňa a ukradol si srdce. Ja ti to chcem oplatiť sto násobne." C...