19.

609 62 0
                                    

JiminPo/v
Sedel som v izbe a díval sa na strop akoby to bola tá najzaujímavejšia vec na svete. "Si v pohode?" Prišiel dnu Jin. "Nie." Sadol si oproti mne. "Čo sa deje?" Stále som sa díval do stropu. "Pomôžeš mi sa doňho zamilovať?" Zaskočilo ho to. "Do koho?" Pozrel som sa naňho. "Do pána chladnèho. Vieš... Chápem že nechce ukazovať svoju tvár a vďaka tomu vidím aký vnútri. Úplne ako Yoongi. Milý, starostlivý a ja neviem. Cítim sa akoby som Yoongiho sa snažil nahradiť niekým kto je mu tak podobný ale na druhej strane už chcem aj zabudnúť na Yoongiho ale to je ťažkè. A... pobozkal som ho." Hral som sa s prstami. "Čože? Koho? Ako? Pána chladnèho? Čo?" Kusol som si do pery. "Áno. Ja... Rozprávali sme sa a pobozkal som ho. " Jin sa na mňa prekvapene díval. "Tak dobre. Síce ja ti v tom asi moc nepomôžem ale pokusím sa." Usmial sa na mňa. "Teraz sa poď najesť už je večera." Išli sme do jedálne keď okolo nás prebehol veľký pes a po ňom aj tý davaja špunti. "Jimin stoj!" Prekvapene som sa na nich pozrel. "Jaj. Toto je náš bernardín Jimin. Pomenoval ho ocko. Dostali sme ho ešte ako šteniatko k prvým vianociam." Vysvetlil mi Jin Sang. Zrazu prišiel Suga. "Ako sa cítiš?" Pohladil ma po chrbte a mnou prešiel prijemný pocit bezpečia. "Už lepšie. Ja... Prepáč mi čo som urobil vtedy v izbe....." Usmial sa. "Mne to nevadilo. Poďme ale teraz jesť." Deti naňho skočili a išiel s nimi do jedálne. "Uplne materiál na manžela čo povieš?" Zašepkal mi Jin. "Nemel a poď." Zasmial som sa a šli sme sa najesť.



Ďalšia časť je na svete XD
Alebo: Keď si chorý v sobotu a máš dosť času 
Snáď sa dá prežiť.
Prepáčte za chyby.
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèOnde histórias criam vida. Descubra agora