4.

1K 85 3
                                    

Jimin Po/v
Sledoval som jeho zlatú tváričku, ako spokojne spal. Keď sme boli maly tak bol tichý ale veselý. Vždy mi pomohol a viac kamaratov som nepotreboval. Yoongi bol môj celý svet. Keď som sa bál tak ma objal a povedal : 'Neboj sa. Aj keď odídem tak budem stále s tebou v tvojom srdiečku. Odtiaľ nikdy neodídem a ochránim ťa pred každým zloduchom.' Možno sme boli len malè deti ale pre mňa to znamenalo všetko na svete. Hral som sa s jeho jemnými vláskami keď prišiel Sehun. "Jimin?" Zdvihol som sa a šiel za ním na chodbu. "Čo sa deje?" Vyzeral že je to dosť vážne. "Vyhodili ich dom do vzduchu." Zľakol som sa. "Nie!" Zišli sme do zasadacej miestnosti. "Jimin musíte si dávať obrovský pozor. Yixing tu už je aj so svojími mužmi a hľadajú Yoongiho." Otec sedel a počúval Sehuna. "Yixing mal kedysi priateľku ale jeho otec ju poslal preč. Teraz ju znovu našiel a počúva ju na slovo. Vďaka nej našiel yoongiho tak rýchlo." Pozrel som sa naňho. "Ale prečo potrebuje Yoongiho keď má ju?" Otec si povzdychol. "Náhradná matka. Ich vzťah nebol sexualny ale nahradila mu matku. Ak má ju tak urobí čokoľvek." Sehun prikyvol. "Luhan vravel že má veľmi dobrè konexie a vďaka tomu môže ísť kamkoľvek a kedykoľvek. Keď ovláda Yixinga tak ovláda aj jeho otca a všetkých naokolo. Volá sa Eunji ale ty ju skôr budeš poznať ako Dia." Zabehlo mi. "Vďaka bohu za tvôjho priateľa inak by sme už boli v hrobe." Dia je postrach každèho. Preklad jej mena je d - death i - in a - action (smrť v akcii). "Nech skúsi zistiť čo chce robiť a skúsi si ju nakloniť." Prikyvol a odišiel. "Neviem si predstaviť ako by to bolo keby som vtedy nevtrhol do tej šatne." Vložil som si tvár do rúk. "Synak nezaoberaj sa tým čo by bolo keby. Buď rád že sa stalo ako sa stalo a nerieš ostatnè. Páči sa ti však?" Vypleštil som naňho oči. "Č...čo n...nie prečo by mal? Veď je to len starý kamoš. Nič na tom nieje...." Poškriabal som sa po zátylku. "Postaraj sa oňho ako o princa." Pobozkal ma na čelo a odišiel. Bol som prekvapený. Mama kým žila mi vravela že chlapci spolu nesmú byť pretože z nich robia najslabších a všetci po nich idú. Jedinè čo chcela je aby som bol ako môj otec. Drsný a mal za ženu ukážkovú matku. Ja som si o ňom ale nemyslel že je drsný ale je superhrdina. Všetko dokázal bez toho aby zabil jedinèho človeka. Alebo o tom aspoň neviem. Vrátil som sa do izby a Yoongi sedel na okennom výklenku. "Asi som urobil blbosť. Keby som sa proste podvolil tak sa nemuselo nič diať." Prekvapene som sa naňho pozrel. "Čo tým myslíš?" Pozrel sa na mňa. "Čo ak len kvôli mne sa rozhodne že chce ísť po tebe alebo tvojej rodine? Nemôže ti ublížiť." Objal som ho. "Spolu to zvládneme. Nehovor takè veci. Už ťa nikomu nedám. Prisahám." Tiež ma objal a šli sme spať.

Sooo..... tu je dalšia časť. Predomnou je trip a celú cestu autobusom budem písať tak toho bude ešte dosť. Hore budem 36 hodín tak snáď mi nedojde baterka niekde v strede inak sa zbláznim. Okay už je toho kecania dosť.
Snáď sa pači a bye bye
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now