11.

726 67 0
                                    

Yoongi Po/v
Už je to rok čo sme s Jiminom spolu. Jimin má dnes viac hodín tak som sa rozhodol že mu urobím prekvapenie. Šľahačka, jahody, šampanskè.... proste romanika. Bežne je to trochu odlišnè. Šiel som už z obchodu keď ma niekto vtiahol do auta. "Puste ma!" Bolo to dievča zo školy. "Nerob kraviny. Nebudeš preč dlhšie ako pól hodiny. Lulu dupni na to." Lulu? Luhan? "Fakt Yoongi. Len sa ti chce ospravldlniť." Došli sme pred veľký dom. "Yoongi!!!" Vybehol Yixing a silno ma objal. "Prepač mi to moc ako som sa spraval. Ocko ma učil na zlè veci ale moja maminka mi povedala že je to zlè a mne je ľúto že som ti ublížil." Tento krát som pred sebou videl malè chlapča ktorè prosí o odpustenie lebo sa bojí že sa mama bude hnevať. "Neboj nehnevám sa." Usmial som sa a tiež ho objal. "Zahráš sa so mnou?" Dia sa len naňho s úsmevom dívala. Ona bola jeho matkou no nie biologickou. Keby sa v tedy správal tiež takto tak by som ho asi zjedol je tak zlatý. "Tak poď. Ale potom sa musím vrátiť." Prikývol a už ma ťahal dnu. Jiminovi som poslal SMS: Som na návšteve u kamaráta vrátim sa keď budem mocť. Hrali sme sa aj s Luhanom v záhrade a bola to naozaj zábava. Yix je úplne iný človek. Ani Dia nieje najhoršia. Je ako mama no vie byť aj zlá. Zrazu mi začal zvoniť telefón.
Y: Áno? J: Zlato kde si toľko? Y: Som na návšteve.
Zrazu sa mi Yix snažil vziať mobil. "Kto to je hyung? Je to tvôj priateľ?"
J: Yoongi u koho si? Y: Ale ty sa nesmieš hnevať. J: No dobre.... Y: Som u Yixinga. J: Čože?!! To je vtip? Y: Nie nieje. Kľud áno? Je tu aj Luhan a Dia. J: To ma teda veľmi ukľudnilo.
Povedal sarkasticky.
D: Kľud. Do pól hodiny bude doma. Yix je v pohode keď je so mnou a o vás mi nejde. J: Tak dobre ale nech ide rýchlo domov. Y: Milujem ťa. J: Aj ja teba.
Len čo som zložil nabehli tam ľudia Yixingovho otca a ďalej už len tma.

Okay...
Dalšia časť....
Sorry guys ale ja smuty skratka nepíšem....
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now