21.

598 66 0
                                    

Yoongi Po/v
Ráno som sa zobudil so zachrípnutým hlasom a miernou teplotou. Spomenul som si na včerajšok a hneď mi to vykúzlilo úsmev. "Appa! Appa!" Dobehli moji malý špunti a začali po mne skákať. "Vstávaj! My chceme ísť von. Aj Jimin je už hore." Dodala Jimi. "No tak poďme. Oblečte sa a ja prídem za vami do jedálne." Pobozkal som ich na čelo a rozbehli sa do ich izby. Sú to moje dva poklady. Neviem ako by som to bez nich zvládol. Spáchal som rannú hygienu, obliekol sa a šiel dole. "Dobrè ránko." Môj hlas bol riadne hrubý a dosť haproval. Jimin sa na mňa zazubil. "Dobrè ráno." Chcel som ho vybozkávať ale musím sa krotiť. Ešte stále je tu Yixov ujo a ak by zistil že som yoongi tak nechcem vedieť čo by urobil. "Princezná ukáž ja ti to natriem." Vzal som jej vianočku a natrel ju arašidovým maslom. "Ďakujem appa." Dala mi pusu na líce. "Jinie choď sa spýtať chlapcov či pôjdu s nami vonku dobre?" Prikývol a už k nim bežal. Niekedy rozmýšľam načo som kupoval tak obrovský stôl. Už viem chcela ho Dia. Kde vôbec je? "Jimi? Videla si dnes tetu Didi?" Pokrútila hlavou. "Nie ale včera som ju videla s kookiem. Držali sa za ručky." Usmial som sa. "Ďakujem." Prišiel Jinie. "Pôjdu s nami radi." Vyškieral sa ako slniečko. Toto mali spoločnè. Keď sa usmiali tak očká im zakryli líčka. Keď sa Jimin namňa pozrel tak som žmurkol a on očervenel. "Appa? Môžem si vziať aj sánky? Jimin by ma potiahol." Pohladil som Jinieho po vláskoch. "Jasnè že môžeš. Pôjdeme sa všetci sánkovať." Vypískli od radosti, rýchlo dojedli a bežali do ich izby sa nachystať.

Next part is here
Možno to dopíšem všetko ešte dnes XD
Luv ya all

pán chladný (yoonmin)  DokončenèWhere stories live. Discover now