Poznáte ten pocit, keď sa ráno zobudíte a nič sa vám nechce? Ja to poznám, a nie len ja. Po aspoň hodinovom prevaľovaní sa na veľkej manželskej posteli, som konečne otvorila aspoň jedno oko a hneď za ním druhé. Trvalo mi, kým som poriadne zaostrila na Harryho izbu. Zase som prišla za ním, aby ma objal, pretože to moja matka nedokáže. Nikdy nepochopím, prečo sa za mňa tak hanbí. Kvôli môjmu správaniu? Kvôli tomu, že som úprimná? Neviem, ale viem, že to sa s Harrym nikdy nestane. Iba on tu bol, keď ma mama vyhodila z domu, iba on mi pomohol zabudnúť na nahnevanú tvár mami, ktorá sa na mňa pozerala vždy, ako som sa jej dostala na oči. Desí ma to, ako som na ňom závislá. Desí ma fakt, že nemám nikoho iného. Ale desí ma najmä to, že môže každú chvíľu odísť a ja zostanem sama. Uplne sama.
"Všetko je na konci okay. Keď to nie je okay, tak to ešte nie je koniec." (Liam Payne)
"Prevezmi kontrolu nad tvojími emóciami, kým emócie neprevezmú kontrolu nad tebou." (Cassidy Toll)
"Najťahšie je milovať ťa v mojích snoch a vstávať sama." (Cassidy Toll)
"Nechcem umrieť smutný." (Harry Styles)
"Hudba rozpráva, keď slová nemôžu." (Cassidy Toll)
"Nebol perfektný, ale bol všetko čo som chcela." (Cassidy Toll)
"Chcem aby si bol tu. Pri nás. Pri mne." (Cassidy Toll)
"Milujem ťa. No nie preto, že ma robíš šťastným, nie preto, že sa s tebou cítim špeciálne a tiež nie preto, že si najkrajšia osoba na svete.. Ale preto, že ťa proste milujem a nepotrebujem na to žiaden dôvod." (Harry Styles)
"Milujem ťa, a to ma zabíja." (Cassidy Toll)
"A on má ten najroztomilejší úsmev." (Niall Horan)
"Láska je, keď máte hrozný deň, no keď ho uvidíte, všetká bolesť zmizne. A to Harry dokázal." (Cassidy Toll)
"Bolesť ľudí mení." (Zayn Malik)
"Všetky spomienky sa vracajú, ale on sa nikdy nevráti." (Cassidy Toll)
"Bol môj Augustus Waters. Ja jeho Hazel Grace." (Cassidy Toll)
Fanfiction je určená pre +13.
Vypísala som vám citáty, ktoré v tejto ff pre mňa niečo znamenajú.
Dúfam, že sa vám to bude páčiť :)
Ahojte.