Deň 25.
Nemyslela som si, že by to mohlo byť tak ťažké. Každé ráno vstávam s pocitom, že keď prídem do nemocnice jeho posteľ bude prázdna. Nestačí, že už teraz je jedna polka postele vedľa mňa nedotknutá?
Chýbajú mi všetky jeho perfektné nedokonalosti.
Pomaly, ale isto si uvedomujem, že k Harrymu necítim len kamarátstvo.
Ale prečo som si to uvedomila až teraz?
Na lásku je už neskoro.
*3 dni späť*
"Tak doniesla si mi ju?" Harryho hlas plný napätia ma prekvapil hneď, ako som vošla do izby.
"Áno." Otravene som zhodila z chrbta predmet, vďaka ktorému som tu prišla o pol hodiny neskôr. Harry si to zrejme ani nevšimol, keďže bol pohltený do papierov, ktoré boli porozhadzované po celej posteli.
"Opatrne s mojou Madison!"
"Čože? Naozaj si dal meno tvojej gitare? Pochopila by som, keby si dal mená autám, ale gitara?" Povzdvihla som obočie a sadla si vedľa Harryho.
"Sklapni a počúvaj." Harry sa len pousmial a vybral gitaru z čierneho puzdra.
Prsty jemne priložil k strunám, ktoré čakali už len na jeho dotyk.
Spodnú peru si hryzol a pomaly sa izbou rozliehali tóny.
Jazykom prešiel po popraskaných perách a začal spievať.
(Pesnička, ktorú Harry spieva je na pravom boku.)
Sedela som stále vedľa neho a prstami bubnovala po bielej prikrívke do rytmu piesne, ktorú spieval.
Milovala som, keď Harry spieval a ešte viac, keď spieval iba mne.
A milovala som túto pieseň. Ten text, melódia, ale najmä Harryho hlas.
Ani som si neuvedomila, že Harry už nehrá na gitare a nespieva.
V izbe bolo ticho. Moje oči stále blúdili po jeho tvári, ktorá vyzerala práve tak nevinne.
"Milujem všetky tvoje perfektné nedokonalosti." Slova unikli z mojich úst skôr ako som si uvedomila čo som povedala.
Harryho pohľad teraz spočíval na mne. Nepochybne som mala líca čevené.
"A ja milujem teba." Harry ma vtiahol do jeho pevného objatia.
Myslel tie slova vážne?
Ak čakáte, že sa tu budú diať každú časť nejaké obrovské zvraty, tak vás môžem uistiť, že nie. Chcem písať niečo jednoduché, dievčenské a toto tomu zodpovedá.
Prepáčte, že v poslednej dobe nie su časti tak často, ale nemám vôbec čas :/
Inak páči sa vám pesnička, ktorú Harry spieval? Ja tu pesničku milujem a počas písania som ju dookola počúvala.
Tak ahojte :)