Sasuke ve Sakura daha 6 yaşına yeni girmişlerdi. Her zamanki gibi kreşe gidip geliyorlardı. Kreş dendiğinde bakmayın. Çocuklar için bile olsa zorlu sorular sorabilen bir kreşti. Sakura ile aynı sınıftalardı. Birbirlerini uzaktan izler ama hiç konuşmazlardı.
Yine hergün olduğu gibi okuldan çıkıyorlardı. Uzaktan hem onu izleyen hem de diğer arkadaşlarıyla konuşan Sakura'yı daha görmemişti. Etrafına bakınıp onu görmek isterken okul birincisi Uchiha Sasuke diye ona yaklaşan çocukları görmüştü. Uzun boylu olan çocuk onu yere atmıştı. Biraz kilolu olan çocuk ise bunun neresi zeki be diye dalga geçiyordu. Diğeri ise onu dövmek için yakasını tutmuş kendisine çekiyordu. Sakura ilerden onu görünce kötü bir şey olacağını sezmiş ve koşarak Sasuke'nin önüne geçmeye çalışmıştı. Sasuke'ye gelecek olan darbeyi gören Sakura daha da hızlandı ve Sasuke'nin önüne atladı. Ve darbeyi kendisi aldı. Diğer çocuklar ne olduğunu anladığında Senseiii diye bağırdılar hep bir ağızdan. Hoca gelince de kötü çocukları alıp uzaklaştırdı ve ailelerini çağırdı. Sasuke yere düştüğü için birazcık yaralanmıştı. Neler olduğunu düşünen Sasuke Sakura'nın minik kollarının kendisine sarılı olduğunu fark edince düşüncelerinden ayrılmıştı.
Sakura Sasuke'nin minik bedeninden ellerini çekince Sasuke'nin dizini fark etti. Çantasında taşıdığı kolonyalı mendili çıkardı ve Sasuke'nin dizine sürdü. Sasuke her ne kadar acıdığını göstermek istemese de minik bir çığlık atmıştı. Dizine yara bandı yapıştırdıktan sonra Sasuke'nin alnına küçük bir öpücük kondurup oradan uzaklaştı. Sasuke ise onun uzaklaşmasını izlerken elini alnına götürdü. Şaşkın ve biraz da utangaç bir şekilde arkasından bakıyordu. Sonra ayağa kalktı çantasını boynuna takıp evine doğru yol aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP AŞK
Fanfictionküçük yaşta başlayan aşklara inanır mısınız? Peki ya efsane aşklara? Onların aşkı öyleydi. hem çocuk yaşta aşık olmuşlardı. hem de efsaneydi onların aşkı. peki ailelerin ölümü ile gerçekleşen korkunç olaylar ortalığı karıştırırsa ne olur??