Czytając w kółko liścik od Jenny dla Taehyunga próbowałem znaleźć jakieś wytłumaczenie tego wszystkiego. Dlaczego kiedy byłem gotowy jej wybaczyć ona zadaje mi kolejny cios? Mam już tego dosyć.
Mój wzrok zatrzymał się na dacie i niemal krew zalała moją twarz. To było zanim tutaj przyjechałem. A on tak to tutaj trzymał?! Muszę się uspokoić on pewnie nawet nie wiedział,że Jenny jest moją dziewczyną. Muszę oddychać.. Mimo wszystko jestem wściekły na nią i na niego. Ona mnie już dużo wcześniej zdradzała i to z Taehyungiem. Niby jest z Minho a ugania się za nią,a ona będąc ze mną uganiała się za nim. Trafił swój na swojego.
Wściekły chwyciłem za telefon z zamiarem zadzwonienia do Chima,ale się wstrzymałem przypominając sobie,że prawdopodobnie jest z Min Yoongim.
Nie wiedziałem z kim mam o tym porozmawiać,więc schowałem telefon do kieszeni bluzy i wyszedłem z kawiarni.
Po drodze szedłem w milczeniu będąc myślami gdzieś daleko. Wszystko strasznie mnie zdołowało w jednej chwili. Byłem chociaż kilka godzin szczęśliwy,ale wszystko się spieprzyło.
Jenny prawdopodobnie nigdy mnie nie kochała. Taka jest prawda. A ja jak głupi ją kocham. Jimin miał rację...miłość jest ślepa.
Po drodze wstąpiłem do sklepu kupić alkohol i udałem się do w stronę domu. Miałem ochotę opić smutki.
Tego właśnie mi trzeba było.Taehyung P.O.V.
Byłem taki wkurwiony na Jimina i Jungkooka za to,że tak kłamali o swoim związku. Postanowiłem pojechać do mojego chłopaka u którego aktualnie znajduje się w mieszkaniu. Nie ma go bo pracuje...cały czas.
Wyciągnąłem z lodówki puszkę piwa i otworzyłem ją siadając na kanapie w salonie.
-Jungkook..-wyszeptałem jego imię gorzko -Mam nadzieję,że cię nieszczęście spotka za twoje ķłamstwa-dodaje. Pierw kłamał,że ma chłopaka. Chłopak okazał się dziewczyną i to jakąś podłą dziewczyną,która go zdradziła a on jak głupi wciąż za nią szlocha. Głupi.
Teraz kłamał z tym związekiem..Nie żebym był zazdrosny czy coś...Zresztą nieważne. Byłem na niego wściekły za to. Bo się przejąłem tym.
Do tego ten pocałunek...Nie dawał mi spokoju. Tak bardzo mi się podobał,że straciłem wszystkie zmysły przez tego chłopaka. Nie potrafię przy nim być żeby nie okazać swojego zainteresowania nim. Jeszcze nigdy nie czułem takiego czegoś,ale im bardziej staram się go ignorować tym bardziej go nienawidzę. To jest takie trudne. Samego siebie nie rozumiem. Może oczekuje od niego niemożliwego? On nawet nie wydaje się mną zainteresowany co mnie jeszcze bardziej boli a tym bardziej denerwuje. Mówi jak kocha tą swoją byłą nie zwarzając na to,że też to słyszę..
Pocałowaliśmy się przecież gdy pierwszy zrobiłem krok sam chciał więcej. Mimo,że był pijany musiał coś poczuć..Nie był obojętny. Albo chciał tylko pocieszenia i to wszystko,a ja sobie pewnie niemożliwe wyobrażam. Powinienem się cieszyć że mam Minho,ale ja pragnę Jungkooka.
Dostaję wiadomość od MamaJin
MamaJin- Jak tam synek? :p
KidTae- Kiepsko mamo :(
MamaJin- Why??? :(((
KidTae- Chyba pokochałem kogoś kto nigdy mnie nie zauważy :(
MamaJin- Kurwx kogo??? Co z Minho??
KidTae- Nieważne kogo -,- To i tak nie wypali nigdy...Z Minho nie ma tego uczucia co przy nim ;.;
MamaJin- Eh mogę chociaż zgadnąć kto to może być??
KidTae- Jeśli chcesz.
MamaJin- Nie kropkuj mi tu -,----
MamaJin- Znam go?
KidTae- Em..tak
MamaJin- Jungkook tak?
KidTae- Nooo
MamaJin- Zapomnij o nim Tae
MamaJin- On nie jest dla ciebie
MamaJin- Jest prawdą to,że go tak jakby adoptowałem
MamaJin- Mimo wszystko uważam,że nie powinieneś
MamaJin- Tak czy siak jest to nieodwzajemnione uczucie
KidTae- Wiem...ale co ja mogę na to co czuję?
MamaJin- Wyznałeś mu swoje uczucia??
KidTae- Oczywiście,że nie!
MamaJin- Ouch to już zmienia postać rzeczy
KidTae- Tzn?
MamaJin- Myślałem,że cię odrzucił..
MamaJin- Jeśli go kochasz wyznaj mu swoje uczucia. Jeśli je odrzuci wtedy możesz o nim zapomnieć. Nie przekonasz się jeśli nie spróbujesz synek ^^
KidTae- Chyba masz rację ○.○
MamaJin- Zawsze ją mam ♡
MamaJin- Ale jeśli nie jesteś szczęśliwy z Minho to bądź z nim szczery
KidTae- I tutaj też masz rację mamuśka
MamaJin- B)
MamaJin wysłał zdjęcie
CZYTASZ
Fake Love |VKook [UKOŃCZONE/Poprawiane]
FanfictionJungkook dostaje wiadomość na kakaotalk od nieznajomej osoby.Dołącza do dziwnej grupy gdzie poznaje tajemniczych chłopaków a w tym jednego,który zmieni jego życie o 180° W opowiadaniu mogą wystąpić sceny +18 VKook Jk~Top/ TH~bottom