Rose's POV
De cand m-am trezit mi-am dat seama ca Grace nu era aici . Pe unde tot umbla ? Parca era pedepsita. Ii arat eu ei . Cand se va intoarce acasa o sa fie rau pentru ea . Cum as putea sa ii explic ca nu vreau decat sa ma inteleaga si ea pe mine . Ii voi spune despre noi . Poate James sa se tot supere , eu tot cred ca fiica mea are nevoie sa stie . Daca vor mai ateriza avioane aici ca si acum 20 de ani si ea va avea un milion de intrebari ? Atunci ce voi face ? Va fi mai rau ca i-am ascuns ceva atat de normal si ea nu stie .
Ma uitam pe fereastra si mi-am dat seama ca vremea nu va mai fi asa de buna azi , ciudat dar parea mai senin acum cateva ore . Niste nori se vedeau la vreo 30 de minute de noi . Da, cu timpul am invatat sa calculez si vremea , ciudat dar nu am avut incotro .
''James ? Nu crezi ca ar trebui totusi sa vorbesc cu Grace ? Sti ? Despre ce suntem noi si ce cauta ea aici ? '' am intrebat eu plina de speranta .
''Ce te face sa crezi ca ea vrea asta ? Poate , ii mai bine asa . Nu cred ca o ajuta . '' spune el iar eu ma intristez .
''Ba sigur ca vrea sa stie . Tot timpul ma intreaba . Imi este greu sa nu ii spun . Hai te rog sa ii spunem impruna . '' spun , iar el dupa un moment de tacere spune foarte hotarat .
''Eu nu ii spun nimic si nici tu nu ar trebui sa o faci .'' Am hotarat sa nu ii mai raspund , dar cred ca nu il voi asculta , nu are dreptate , nu de data asta .
Grace's POV
Firar ! Imi aminteste cineva de ce sunt asa de neindemanatica ? Acum sunt aici pe jos si deja il simt pe aceste super mega frumos (de ce spun asta) cum vine spre mine . Este atat de ciudat acest sentiment . Pentru prima data mai vad si alti oameni .
''Hey are you okay?'' ma intreaba , iar eu bineinteles ca incep sa ma balbai . Nu inteleg ce spune , cu atat mai putin, nu stiu ce trebuie, eu, sa ii spun . Ajutor !
''Umm . Hey ....scuze '' spun cu un zambet mare si ma pregatesc sa fug , dar prea tarziu . M-a prins de mana . De ce imi bate inima asa de tare ?
''Stay '' spune el . Pe asta cred ca am inteles-o , dar nu se spune stai ??
''Hey , ceva ciudat sa intampla . Nu inteleg ce spui . Nu stiu cine esti . Si esti prima persoana ,in afara de parinti mei , cu care vorbesc .'' Spun eu , incercand sa ma concentrez la ce zic . Dar am impresia ca puteam sa zic orice . Nu ma intelege .
''Oh , you don't speak english , this will be hard '' Il vad cum murmura ceva . Ce pot sa fac acuma ? A da , trebuia sa fug , de ce sunt inca aici ?
''I know ! Rob !! '' L-am auzit spunand Rob sau mi se pare mie ? Nu este nimeni rob aici . Sau aceastea sa fie niste nume ? Parca a mai spus odata asta .
Stateam si pur si simplu ma holbam . Cerul pare ca se intuneca . Era asa de senin azi dimineata . L-am vazut pe Rob cum se apropie . Oamenii acestia sunt diferiti , mult prea diferiti de noi . L-am vazut pe Luke cum ii spune ceva lui Rob si apoi ceva ciudat s-a intamplat . Mi s-a adresat mie si ce era si mai ciudat , am inteles . Ce bine.
''Hey , vad ca vorbesti romana . Am invatat aceasta limba la scoala .Sar putea sa mai fac mici greseli , dar cred ca vei intelege . Eu sunt Rob , de cat timp esti pe aceasta insula ? Mai ai mancare ? Esti singura ?''
Singura ? INSULA ? Mancare ? Bineinteles ca mai am mancare . Si nu sunt singura . Dar stai putin aceasta este o insula ?
'' Cine sunteti voi ? Eu nu sunt singura , ai.....'' apoi mi-am dat seama ca trebuie sa am girja ce spun .''Cred ca ar trebui sa plec , pentru prima data vorbesc cu alti oameni decat parinti mei si este prea mult pentru mine intr-o singura zi '' pentru a nu stiu cata oara , ma pregateam sa fug . Dar de ce sa fie lucrurile atat de usoare ?
CITEȘTI
In The Heart Of The Forest
AbenteuerPoate părea imposibil să trăiești o viaţă departe de civilizaţie fără tehnologie și fără prieteni cu care să te distrezi. Pentru Grace însă, această viaţă este singura care a avut-o. Nu a avut prieteni cu care să petreacă timp și nu a cunoscut difer...