9. Stai, ce?

123 12 0
                                    

Grace's POV

Am lesinat. Asta s-a intamplat ! Inca nu pot sa cred. Imi amintesc fetele parintilor mei, pline de uimire. Stiti de ce ? Pentru ca nu mau recunoscut. Pentru ca daca ma recunosteau, nu mai cadeam asa si probabil eram imbratisata. Dar de ce sa fie asa de simplu ? Sunt pe jos probabil si ma simt ametita. Ca si cand am cazut in prapastia aceea. Ma doare capul...de fapt acum nu mai simt nimic, nu mai vad nimic si nu ma pot misca. Da am lesinat si aud niste voci.

STAI, CE ?

Cum adica aud voci ? Se presupune ca sunt lesinata.

''Cine este ?'' Intreaba cineva.

''Ce cauta aici si de ce sta pe jos la mine in casa?'' Se aude o alta voce. Ciudat dar nu le pot deosebi.

''Nu fi asa, a lesinat. Trebuie sa o ajutam, oricine ar fi." Exact ajutati-ma. Nu pot sa ma misc.

''Glumesti ? Nu stim cine este. Trebuie sa vezi ce fata o sa faca Grace cand va vedea. " Ce fata ?? Sunt aici oameni buni ! Si da probabil ca am o fata acuma..

" Lasa asta, oricum va fi bucuroasa cand va afla ca.." Am auzit un alt sunet. Stai ce ? Ce va trebui sa aflu ? Heii, sunt aici ! Spuneti-mi ! Vreau sa stiu! Ce trebuie sa aflu?

" S-a auzit de afara. Dute si te uita. Poate sunt mai multi. Trebuie sa ii ajutam. Nu se stie ce cauta."

"Exact, nu se stie. Daca vor sa ne faca ceva rau? Nu putem sti."

"O, te rog ! Nu ne vor face nimic rau. Tie nu tiar fi placut sa ne ajute cieva si pe noi cand am ajuns aici ??"

"Da, dar, noi nu suntem rai."

"Termina, nici ei nu sunt! Acum dute sa vazi!" Ce ? Vaii nu, nu te duce. Luke ! O sa se sfarseasca urat. Ma trezeste si pe mine cineva ?

Luke's POV

Firar ! Sigur mau auzit. Trebuia sa calc eu pe creanga asta. Trebuie sa ne asundem.

L-am tras pe Rob de mana si ne-am ascuns dupa un bustean.

"Hey, este cineva ?" Am auzit ca intreaba cineva. Probabil ca este tatal lui Grace.

"Stiu ca esti acolo. Te-am auzit." Off, creanga asta. Nu putea sa fie putin mai incolo ?

Am continuat sa tac si am vazut cum renunta. S-a intors inapoi in casuta. Trebuie sa gasesc un geam. Sau casa aceasta nu are geamuri ?

I-am facut semn lui Rob sa vina dupa mine incet. M-am apropiat de casuta si am inceput sa merg dealungul peretelui in speranta ca voi gasi un geam. Hey, uite.

Am vazut un geam si m-am ridicat putin. Nu sunt de cat paturi. Da, fix, de ce sa fi nimerit geamul bun ??

M-am uitat la Rob, iar cand mi-a vazut expreisa, fata lui s-a schimbat dintr-una plina de speranta intr-una plina de dezamagire. Nu pot sa spun ca este mare lucru, dar Rob este foarte expresiv si parca triaeste fiecare clipa la maxim.

M-am ridicat sa merg mai departe dea lungul peretelui si am observat ca nu mai era nici o fereastra. Serios ?? Ce fel de casa este aceasta ?

M-am intors catre Rob, care s-a uitat la mine intrebator.

"Si acum ?" A spus el, dezamagit.

"Nu stiu. Poate cea mai buna solutie ar fi sa batem la usa. Sti ? Ne vor deschide si, din moment ce nu au aruncat-o pe Grace afara pana acum, nu o vor face nici cu noi. Ce spui ?"

"Da, nu stiu daca este o idee prea buna. Nu stim ce se petrece înauntru. Poate ii mai bine deocamadata sa stam in liniste." A spus Rob, sperand ca ma va convinge.

In The Heart Of The ForestUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum