,,Pojď, jdeme nahoru'' řekne mi Nick a bere mě za ruku. Rychle položím sklenici na linku a už se nechám táhnout do schodů. Hned, jak vyjdeme schody jdeme do třetích dveří nalevo. Když vejdu vidím obří postel, stůl a další dvoje dveře. Přes jednu zeď se táhne velké francouzské okno. Tudíž mám výhled na celou zahradu za domem. Nick se mi někam ztratil, ale všimla jsem si jedněch otevřených dveří. Šla jsem tedy tam. Už jsem viděla Nickovi záda, ale z čeho jsem otevřela pusu, byla to obří šatna.
,,WOW'' uniklo mi, když jsem přišla. Nick se mě leknul, protože lehce nadskočil.
,,I po tolika letech chodíš jako duch'' řekl a otočil se na mě. Jen jsem se ušklýbla. Vyšla jsem z těch dveří zpět do pokoje.
,,Můžu se kouknout do těch druhejch dveří?'' křikla jsem na něj
,,Jasně'' dostalo se mi odpovědi. Tak jsem vešla a zase otevřela pusu údivem. Byla tam obří vana pro dva, velký sprchový kout, velké zrcadlo a pod ním dvě umyvadla. Celé to bylo z bledě modrých kachliček. Po chvíli přišel Nick a začal si balit pár věcí do menší taštičky. Měl toho tady víc než já za celej život. Začala jsem se smát.
,,Čemu se směješ?'' zeptal se nechápavě.
,,Tomu, že tady toho máš víc než já za celej život'' odpověděla jsem mu.
,,Jo jasně'' řekl ironicky.
,,Vážně'' řeknu seriózně. Nick jen protočí očima, čímž se v hlavě zaraduju jako, že jsem vyhrála tuhle menší ,hádku'.
,,Myslim, že můžeme vyrazit'' řekne mi a kontroluje ještě jestli má opravdu všechno.
,,Tak fajn'' odpovím mu a vycházím ze dveří. Nick je mi v patách. Nechám ho ať jde první, abych se neztratila. Když příjdeme zpět do haly, obujeme se a já chtěla vyjít ze dveří, ale Nick zase promluvil.
,,Kam jdeš? Jdeme tudy'' řekl a šel do dveří, které byli asi dva metry napravo od těch, co vedly ven. Neřešila jsem to a šla za ním. Byli jsme v garáži. Bylo tady snad pět aut. Pusu jsem zase měla až na zemi.
,,Zavři tu pusu nebo ti do ní vletí moucha'' řekl pobaveně Nick.
,,Ha ha ha'' odvětila jsem mu ironicky. Jen se ušklýbl.
,,Tak kterým z mých miláčků chceš jet?'' řekl Nick jen tak. Cože? On mi dává na výběr? Tak fajn jdeme na obhlídku. Jako první jsem si všimla modré Audiny. Pak tu byl červený Nissan, bílá Alfa Romeo, další Audina, ale červená jen v jiném odstínu než je ten Nissan. Ale do oka mi padlo černé BMW, co stálo úplně v rohu. Zamířila jsem k němu. Když jsem byla u něho, otočila jsem se na Nicka a ukázala na to úžasný auto. Nick se ušklýbl a vydal se ke mně. Mezitím odemkl auto na ovládání na klíčích. Já okamžitě zalezla na sedadlo spolujezdce. Nick si sedl na místo řidiče a vyjel před garáž. Tam zastavil a vystoupil. Nechápavě jsem se na něj podívala. Pousmál se, odemkl auto, ve kterém jsme přijeli a vyndal z něho můj kufr. Moje i jeho věci dal zase na zadní sedačky. Pak si zase sedl na místo řidiče a tentokrát už vyjel k Beth a Johnymu do vily. Poslali nám adresu, takže jsme věděli kam jet.
Asi po půl hodině cesty jsme už zatáčeli do ulice v níž bydleli Beth a Johny. Zastavili jsme před jejich domem a vystoupili z auta. Beth nás asi viděla přijíždět, protože asi po deseti vteřinách, co jsme vylezli, k nám už Beth běžela. Rozběhla jsem se jí naproti. Hned, jak jsme k sobě doběhli, tak jsme se obejmuli.
,,Ahoj Beth'' řekla jsem jí, když jsem se od ní odtáhla.
,,Ahoj Mio'' řekla mi na oplátku.
,,A já jsem jako vzduch?'' zeptal se Nick pobaveně. Beth k němu přišla a taky ho obejmula. Asi deset vteřin na to přišel Johny.
,,Johny'' vykřikla jsem a běžela ho taky obejmout.
,,Čau Mio'' řekl, když jsem ho pustila a šel za Nickem.
,,Čus brácho'' řekl Johny Nickovi, Nick řekl víceméně to samý a ,chlapsky' se objali.
,,Tak přeci tu nebudeme jen tak stát, jdeme dovnitř'' řekla Beth a už mě tahala do jejich domu. Kluci šli za námi.
,,Takže jelikož jste přijeli pozdě, tak na vás zbyl společnej pokoj, ale myslím, že by na vás zbyl tak i tak'' řekne Beth a mě zase táhne do schodů ukázat mi můj...vlastně náš pokoj, který budu týden sdílet s Nickem. Mimochodem Johny mi vzal ,velmi' ochotně můj kufr. Nick si táhl ten svůj. Když mě Beth dotáhla před náš pokoj, který byl mimochodem úplně vzadu, počkala až přijde i Nick a pak spustila.
,,Takže toto je váš pokoj, je úplně vzadu, takže doufám, že se tady nebudou dít nemravné věci'' upozornila nás a hned na to se rozesmála. Jen jsem protočila očima.
,,Kde jsou vlastně ostatní?'' zeptal se Nick. A no jo.
,,Lucy, Tess a Adell jsem poslala vyřídit něco ohledně kytice a Luke, Dave a Thomas šli na nákup'' odpověděl za Beth Johny. Převzala jsem si od něj svůj kufr a vešla do mého prozatímního pokoje.Nahoře to auto
Takže dnes tu máme další kapitolu. Doufám, že se vám bude líbit. Přeji příjemné čtení.
Mějte se krásně.
Maky❤
ČTEŠ
Životní láska nebo kariéra?
RomancePokračování Sázky nebo láska? Už je to deset let. Deset let uplynulo od doby, co Mia neviděla Nicka, když nepočítám, to co o něm slyšela z televize, a on ji také neviděl. Jak na sebe budou reagovat až se znovu střetnou? Bude z nich znovu pár nebo s...