8. kapitola

17 2 0
                                    

Když jsem se ráno probudila, hrozně mě bolela hlava. Tak ani se nedivím, včera jsme to dost přehnaly, teda aspoň já. I přes nesnesitelnou bolest hlavy jsem se posadila. Docela by mě zajímalo, kdo mě v noci převlékl i když jsem měla tušení. Natáhla jsem na sebe aspoň tepláky a vydala se po schodech dolů. Z obýváku jsem slyšela tlumené hlasy. Když jsem tam vešla, jako první jsem uviděla holky, které seděly s hlavou v dlaních na sedačce a pak kluků, kteří uklízeli ten binec tady. Jako první si mě všiml Johny.
,,Dobré ráno sestřičko, jakpak si se vyspinkala? Nebolí tě hlavička?’’ řekl celkem nahlas.
,,Drž hubu a nekřič’’ řekla jsem mu a přidala se k holkám. Jen jsem uslyšela od všech kluků uchechtnutí. Po chvíli jsem vstala a šla do kuchyně pro nějaký prášek na bolest hlavy. Zapila jsem ho, když v tom jsem z obýváku uslyšela televizi a zároveň šokované nadechnutí všech. Šla jsem tam. Z televize se ozvala nějaká ženská.
,,Zpěvák Nikolas Parker byl opět viděn s dívkou, která k němu nastoupila do auta. Tentokrát, ale jak vstupuje do jeho domu. A poté spolu někam odjeli. Auto byla nějakou dobu sledováno, ale po chvíli se nám ztratilo z dohledu. Toto jsou zatím novinky o již zmíňovaném Nikolasovi Parkerovi’’ oukey asi jsem se spletla, když jsem říkala, že tam žádný novinář ani fotograf není, protože tam byly zase fotky mě a Nicka. Otočila jsem se na Nicka s vražedným pohledem. Ostatní ztichli a čekali, co se bude dít. Nick měl jen provinilej výraz. Jen jsem nastvaně vydechla a odešla do pokoje. Tam jsem si sedla na postel, vzala do ruky mobil a jen tak projížděla internet. Zarazil mě článek, který nesl název Nikolas Parker a Mia Cooper. Co spolu mají? Je Mia jeho úlet, nebo přítelkyně? Kurva kde sakra vypátrali moje jméno? Já ho zabiju, já ho normálně zabiju. Tohle už je moc i na mě. Chvíli na to přišel Nick. Probodla jsem ho zase vražedným pohledem.
,,Hej Mio tohle na mě nehodíš, já přece nemůžu za to, že se ty novináři schovávají’’ řekl vážným tónem.
,,To v televizi bych ještě překousla, ale tohle už ne’’ řekla jsem mu, vstala a ukázala mu ten název článku v mým mobilu. ,,Kde ksakru zjistili moje jméno?’’ zeptala jsem se ho zvýšeným hlasem.
,,To opravdu netušim Mio’’ řekl a bylo mu na očích poznat, že mluví pravdu. Povzdychla jsem si, sedla na postel, lehla si a nohy jsem nechala viset přes okraj postele.
,,Pamatuješ si, cos dělala včera?’’ zeptal se Nick, rychle se vymrštila do sedu, vyděšeně jsem se na něj koukla. Co jsem sakra vyváděla?
,,Co jsem dělala?’’ zeptala jsem se zvýšeným hlasem.
,,Nic’’ řekl Nick a ušklýbl se.
,,Nikolasi Parkere co jsem včera dělala?’’ zakřičela jsem na něj. Jeho úšklebek se zvětšil. Přešla jsem k němu, Nick byl opřený o zeď, začala jsem mu bušit do hrudi.
,,Nicku řekni mi to’’ křičela jsem na něj a bušila mu do hrudi. Chytil mě za ruce.
,,Mio uklidni se!’’ řekl a koukal na mě zvláštním pohledem, za to já ho propichovala vražedným pohledem. Usmál se. On se usmál? Teď? Já tady na něj ječím a on se usmívá? To je snad zlej sen. Otočil nás, takže teď na stěnu jsem byla natlačená já.
,,Co děláš?’’ zeptala jsem se naštvaně. Nick se ušklýbl. Nechápavě jsem se na něj podívala. Hlavou se začal přibližovat. Naklonil se k mému uchu.
,,Řeknu ti cos včera dělala, ale něco za to chci’’ zašeptal mi do ucha. Po těle mi naskočila husí kůže. No jo to by nebyl pan Parker kdyby za to něco nechtěl.
,,Co by to mělo být?’’ zeptala jsem se otráveně.
,,No řekněme, že…...ten název článku mi vnukl nápad….půjdeš se mnou do obchodu a budeš se chovat jako moje přítelkyně’’ jen, co to dopověděl, jsem na něj vytřeštila oči.
,,To nemyslíš vážně že ne?’’ zeptala jsem se ho vystrašeně. Mám mu hrát holku? Je normální? Já se deset let snažím zapomenout na to, že jsme spolu chodili a on řekne, že se mám vrátit do starých kolejí. V obchodě, kde je spoustu lidí, kteří ho znají. To mi za to, co jsem dělala včera nestojí.
,,Ani nápad’’ řekla jsem mu razantně.
,,Okey jak chceš’’ řekl  a pustil mě. Odešla jsem zpět do postele. Plácla jsem sebou do postele a snažila se vzpomenout si, co jsem včera dělala. Jak jsem se snažila, vůbec jsem si na nic nevzpomněla.
,,Máš okno co?’’ zeptal se Nick pobaveně.
,,Drž hubu’’ řekla jsem mu naštvaně. Nick odešel z pokoje.
,,Ach joo’’ řekla jsem a na obličej si dala dlaně. Vstala jsem a začala chodit po pokoji, když jsem spatřila něco na stole. Přešla jsem k tomu stolu a uviděla papír. Popsaný papír. Vzala jsem ho do ruky začala číst. Vypadalo to jako písnička. Určitě Nickova nová písnička.

1.
Chci to všechno vrátit zpátky
Už nechci platit ty splátky
Byla to chyba, to už teď vím
Chtěl bych vrátit čas

Ref.
Miluju Tvoje líčka růžová
Doufám, že smím Ti aspoň pusu dát
Chci ti už tak dlouho říct
Chtěl bych vrátit čas

Pohled na tebe když spíš
Touto písní chci Ti říct
Jak moc mi schází úsměv tvůj
Chtěl bych vrátit čas

2.
Stále si přeji k sobě se vrátit
Život Ti chci převrátit
Vím, že se to nestane
Chtěl bych vrátit čas

3.
Už chápu, proč mi nechceš znovu věřit
Ale bez boje se nevzdám
Udělám vše, co je nutné
Chtěl bych vrátit čas

Ref.
Miluju Tvoje líčka růžová
Doufám, že smím Ti aspoň pusu dát
Chci ti už tak dlouho říct
Chtěl bych vrátit čas

Pohled na tebe když spíš
Touto písní chci Ti říct
Jak moc mi schází úsměv tvůj
Chtěl bych vrátit čas       
2x

               

Bylo to celkem dobrý.  Jak jsem to tak četla, přišel do pokoje Nick. Ups.
,,Hej kdo ti dovolil si to přečíst?’’ křikl na mě.
,,No tak sorry měls na to dát ceduly s nápisem ,soukromí majetek Nikolase Parkera’’’ odpověděla jsem mu nazpátek a papír položila.
,,A jen tak líbilo se ti to?’’ zeptal se už klidně.
,,Proč tě to zajímá? Já tvojí hudbu neposlouchám’’ řekla jsem mu taky s klidem.
,,Tobě se nelíbí moje hudba?’’ zeptal se na oko uraženě.
,,To jsem neřekla, řekla jsem, že ji neposlouchám’’ ušklýbla jsem se na něj.
,,Takže se ti líbí’’ pronesl jako by si byl jistej.
,,To jsem taky neřekla, jen neposlouchám ji a není nejhorší jasný?’’ odpověděla jsem mu na to. Nick se usmíval.






Tak dnes tu máme novou kapitolu doufám, že se vám bude líbit. Jen tak mimochodem tu ,,písničku'' jsem sama složila, proto vypadá,tak jak vypadá. Přeji příjemné čtení.
Mějte se krásně.
Maky❤

Životní láska nebo kariéra?Kde žijí příběhy. Začni objevovat