Konečně sobota. Den svatby. Všechny (teda aspoň holky) jsme vzhůru už od sedmi ráno. Beth vyšiluje, že to všechno nestihneme. Obřad je od dvanácti a teprve je deset ráno. Já, Tess, Adell i Lucy se převlékáme do šatů družiček a poté jsme vyrazily do pokoje Beth, aby jsme ji pomohly s líčením a s účesem. Nejdříve jsme ji pomohly se nasoukat do těch překrásných svatebních šatů (média). Já jí pak učesala a Tess ji namalovala. Adell s Lucy odešly zkontrolovat kluky. Já se pak taky vytratila za klukama. Vešla jsem do pokoje, který měl klukům sloužit jako přípravna.
,,Čau kluci’’ pozdravila jsem je, když jsem vešla.
,,Ahoj Mio’’ pozdravili mě jednohlasně. Šla jsem k Johnymu.
,,Tak bráško dneska se mi oženíš’’ řekla jsem mu a objala ho kolem ramen.
,,Ani mi neříkej, jsem z toho mega nervózní’’ odpověděl mi na to Johny nervózně.
,,Nemáš z čeho být nervózní, Beth miluješ ona tebe a teď s ní strávíš zbytek života’’ řekla jsem mu s úsměvem.
,,Dík ségra trochu si mě uklidnila’’ odpověděl mi a dal mi pusu na tvář.
,,No já jdu zpátky za Beth ta má taky nervy v kýblu’’ řekla jsem jim se smíchem a šla za Beth. Když jsem vešla do pokoje nevěsty Beth byla už plně nachystaná i s kyticí v ruce se na sebe usmívala v zrcadle. Koukla jsem na hodiny a bylo třičtvrtě na dvanáct. Obřad bude u nich na zahradě, která je krásně nazdobená.
,,Je čas Beth’’ řekla jsem jí a bylo vidět, že znejistěla, ale přikývla. Asi před pěti minutami jsem slyšela kluky, jak šli dolů. Vyšly jsme z pokoje a sešly schody. Já se šla podívat na zahradu. Johny s oddávajícím stojí na konci uličky, kolem svatebčané. Kývla jsem na toho, co pouští hudbu a on mi kývl na to, že rozumí. Začaly jsme chodit. Jako první šla Adell s Davem, pak Lucy s Thomasem, poté Tess s Lukem a nakonec já s Nickem. Na konci jsme se zařadili. Kluci na Johnyho stranu a holky na tu, kde bude stát Beth. DJ pustil tu klasickou svatební píseň, když jde nevěsta. Beth vedl její táta. Oba měli úsměv na tváři. Johnny celou dobu, co šli uličkou z Beth nespustil oči. Poté Bethin táta ,přenechal’ Beth Johnymu. A oddávající spustil.
,,Sešli jsme se zde, abychom uzavřeli životy v manželství těchto dvou lidí. Nyní táži se vás Johny Coopere, berete si zde přítomnou Bethany Tarner za svoji právoplatnou manželku. Budete ji ctít v dobrém i ve zlém, v bohatství i v chudobě, v nemoci i ve zdraví?’’ řekl svůj monolog.
,,Ano’’ odpověděl Johny a usmál se na Beth.
,,A nyní táži se vás Bethany Tarner, berete si zde přítomného Johnyho Coopera za svého právoplatného manžela. Budete jej ctít v dobrém i ve zlém, v bohatství i v chudobě, v nemoci i ve zdraví?’’ zeptal se na totéž Beth.
,,Ano’’ odpověděla a taky se usmála.
,,Nyní si jako symbol věčné lásky vyměňte snubní prstýnky’’ řekl a Dave podal Johnymu prstýnek pro Beth a Adell zas podala Beth prstýnek pro Johnyho. A vzájemně si je nandali na prsty.
,,Nyní vás prohlašuji za manželé. Můžete políbit nevěstu’’ řekl oddávající a Johny políbil Beth. Poté jim každý začal gratulovat a přemístili jsme se a hostinu. Asi v půlce hostiny se Beth s Johnym vkradli na menší pódium, které tu bylo.
,,Jen bych chtěla oznámit ještě jednu novinu pro tento významný den’’ řekla Beth s úsměvem, koukla se na Johnyho, ten přikývl ,,už dlouho nezůstaneme ve dvou’’ jen, co to dořekla, jsem vykulila oči. Ona je těhotná. Já budu teta. Vstala jsem a začala gratulovat.
,,Teda z vás budou rodiče gratuluju’’ řekla jsem jim s úsměvem a oba je objala.
,,V jakem jsi měsíci?’’ zeptala jsem se.
,,Ve druhém’’ usmála se. To už přišli, jak družičky, tak družba(kluci).
,,A mám pro vás ještě jednu novinu, kterou neví ani Johny’’ řekla Beth a ušklýbla se na Johnyho.
,,Povídej’’ Tess pobídla Beth.
,,Budou to dvojčata’’ řekla s úsměvem. Zase jsme ji všichni pogratulovali a Johny vypadal, že každou chvíli omdlí.
,,Vážně?’’ zeptal se s malým úsměvem.
,,Ano’’ řekla Beth a políbila ho.
,,To chce zapít jdeme chlastat…..teda kromě budoucí maminy’’ řekla Adell a zasmála se. Naše parta se přesunula do oblasti, kde je spoustu pití a začali jsme chlastat. Jak se blížit večer, tak se zvedala naše hladina alkoholu v krvi, teda všech kromě Beth. Naše budoucí mamina, tudíž moje nová švagrová odešla kolem jedenácté večer spát. Hosté taky odešli a naše partička stále zapíjela dnešní výjimečný den. Okolo půl třetí ráno jsem se sebrala a ,šla’ do pokoje. Než jsem vystoupala schody bylo to snad čtvrt hodiny, protože můj alkohol v krvi nebyl nejmenší. Nakonec jsem to přeci jen dala. Uslyšela jsem za sebou kroky a neřešila jsem je. U dveří mého prozatímního pokoje mě někdo chytl za pas a vešli jsme do pokoje. Podle profilu jeho tváře jsem poznala, že je to Nick. V tuhle chvíli mi to bylo jedno. Začal mě líbat, sice nevím proč, ale spolupracovala jsem. Přesunuli jsme se na postel. Stále jsme se líbali. Nick mi začal rozepínat šaty, nechtěla jsem zůstat pozadu, tak jsem mu svlékla sako a kravatu. Já se po chvíli ocitla jen ve spodním prádle a Nick po chvíli taky. Asi si dokážete představit, jak to skončilo. Vyspali jsme se spolu.Tak dnes tu máme další kapitolu, tuto bych chtěla věnovat kamarádce, která má dnes narozeniny. Ztvárňuje Lucy. Ještě bych se chtěla omluvit za mojí aktivitu, která byla v poslední době hodně malá. Přeji příjemné čtení.
Mějte se krásně.
Maky❤
ČTEŠ
Životní láska nebo kariéra?
RomansaPokračování Sázky nebo láska? Už je to deset let. Deset let uplynulo od doby, co Mia neviděla Nicka, když nepočítám, to co o něm slyšela z televize, a on ji také neviděl. Jak na sebe budou reagovat až se znovu střetnou? Bude z nich znovu pár nebo s...