Jen jsem si tam hodila kufr a chtěla odejít, ale něco mě zarazilo. Byla tam JEDNA postel. Sice pro dva, ale i tak to znamená, že s ním budu muset spát v posteli celej týden. Zatím jsem to neřešila a odešla z pokoje. Ve dveřích jsem se srazila s Nickem. Prošla jsem kolem něj. Šla jsem chodbou a všimla si jedněch dveří navíc. Šla jsem po schodech dolů a hledala Beth, nebo aspoň Johnyho. V kuchyni jsem našla Johnyho.
,,Johny nahoře je jeden pokoj navíc, proč bych v něm nemohla být já?’’ zeptala jsem se ho.
,,Nemohla, protože tam bude Bethina sestřenice’’ odpověděl. Sakra tohle mi nevyšlo.
,,Aha’’ řekla jsem a odešla zpět do pokoje. Hned, jak jsem tam vešla, jsem uviděla Nicka s mobilem v ruce a je rozvalenej přes celou postel. Když mě zaregistroval, mobil odložil.
,,Na které straně chceš spát?’’ zeptala jsem se ho.
,,Uprostřed’’ odpověděl a ušklýbl se.
,,Ha ha’’ řekla jsem mu na to a šla k pravé straně a rovnou si vzala kufr, abych ho dala na svojí stranu. Sedla jsem si na postel a dělala něco na mobilu. Asi po půl hodině jsem slyšela hodně tlumené zvuky z chodby, tudíž mi došlo, že ostatní se dostavili. Vstala jsem celkem rychle a téměř běžela ke dveřím.
,,Kam jdeš?’’ zeptal se mě Nick.
,,Dolů, ostatní už přišli’’ jen, co jsem to dořekla jsem běžela dolů. Už ze schodů jsem viděla ty známé tváře. Tess si mě všimla jako první. Seběhla jsem dolů a začala se se všemi obímat a samozřejmě i zdravit. Chvíli na to přišel i Nick. Poté jsme se přemístili do obýváku a tam jsme si povídali o našich životech. Okolo jedenácté jsem se zvedla, řekla, že jdu spát a odešla nahoru do pokoje. Asi půl hodiny, co jsem odešla já, přišel Nick a lehl si. Zvedla jsem se a šla ke svému kufru. Z kufru jsem si vytáhla tričko, které jsem kdysi ukradla Nickovi a kraťasy a šla hledat koupelnu. Mimochodem to tričko se mi nechtělo vyhazovat a je pohodlný. Asi po pětiminutovém hledání jsem ji našla. Vysprchovala jsem se, převlékla do trička a kraťasů a šla zpět do pokoje. Když mě Nick spatřil, chvíli na mě koukal.
,,Není to moje tričko?’’ zeptal se podezřívavě.
,,Jo je… chceš ho snad zpátky?’’ odpověděla jsem mu s klidem a šla si lehnout.
,,Klidně si ho nech, aspoň ti mě bude připomínat’’ řekl a usmál se.
,,Nejde o to, že mi tě bude připomínat, ale o to, že je pohodlný’’ řekla jsem mu.
,,Ahá……..myslíš, že kdybych ti sebral tvoje tričko taky by bylo pohodlný?’’ řekl a já byla mimo.
,,Cože?’’ zeptala jsem se nechápavě. Nick se zvedl a šel ke svému kufru. Vytáhl z něj moje tričko. To tričko, kterého jsem se nahledala.
,,Tak tos byl ty, kdo mi ho sebral, já se toho trička tolik nahledala’’ řekla jsem mu a šla k němu. Chtěla jsem si vzít to tričko, ale Nick ucukl rukou. Nechápavě jsem se na něj koukla.
,,To je teď moje’’ řekl a zase si to tričko schoval do kufru. Jen jsem se otočila a zalezla zase zpátky do postele. Nick si vzal z kufru jen ručník a odešel do koupelny. Když přišel byl jen v boxerkách. Odložila jsem mobil otočila se na bok a šla spát. Po chvíli jsem ještě cítila, jak se prohla postel a pak už jen jeho ruku přes můj pas. A už jsem se nechala přenést do říše snů.***
Nick
Když Mia usnula, přitáhl jsem si jí blíž k sobě. Jen něco nesrozumitelného zamumlala. Usmál jsem se, protože ještě stále mumlá ze spaní. Jak jsem tak koukal na spící Miu, napadl mě text k mojí nové písničce. Zvedl jsem se a přešel ke svému kufru. Vzal jsem z něj papír a tužku. Psal jsem jak smyslů zbavenej. Když jsem skončil, několikrát jsem to dílo po sobě přečetl a byl jsem spokojenej. Podíval jsem se na hodiny a bylo půl druhé ráno. Šel jsem si tedy lehnout.
Ráno mě probudily zvuky z chodby. Sedl jsem si a rukou si prohrábl vlasy. Vstal jsem a oblékl, pak jsem vyšel na chodbu. Byli tam jen holky.
,,Dobré ráno Nicku’’ řekla Tess, když mě spatřila. Všichni na mě zaměřily a taky popřály dobré ráno. Sešel jsem schody a zamířil do kuchyně, tak seděli pro změnu kluci.
,,Dobré ráno’’ pozdravil jsem je a oni mě na oplátku taky.
,,Kluci, jak pokračují přípravy na mojí rozlučku se svobodou’’ řekl Johny a bylo poznat, že to nemyslí vážně.
,,No jasný hele ve čtvrtek se pořádně vopijem’’ odpověděl mu na to Dave. Všichni jsme se zasmáli.
,,Čemu se smějete?’’ řekla Beth, jelikož do kuchyně přišly holky.
,,Ále jen tomu, jak se na Johnyho rozlučce se svobodou pořádně ožerem’’ řekl jsem zase já a mávl rukou.
,,Aha’’ řekla s nezájmem Adell. Viděl jsem, jak se Mia uchechtla a holky zase odešly.***
Mia
Když jsme odešly z kuchyně do obýváku, začaly jsme probírat Bethinu rozlučku. Už jsme ji plánovaly dřív, ale klukům jsme nic neřekly. Bude ve čtvrtek, protože v sobotu je onen den, tak se přeci nebude odehrávat svatba a my budeme mít kocovinu. Náhodou jsem zjistila, že kluci tu rozlučku pro Johnyho taky plánují na čtvrtek. S holkama jsme se domluvily, že já, Tess a Lucy půjdeme nakoupit nějaký věci. Sice je úterý, ale chceme mít už nakoupeno a Beth už našla místo, kde naše věci schováme. Tudíž jsme s holkama šly nakupovat. Málem jsme se ztratily, ale nakonec jsme ten obchod našly. Koupily jsme několik pytlíků brambůrek, nějakej ten alkohol a spoustu dalších blbostí. Pak jsme se nějak musely proplížit do domu, aniž by si nás kluci všimli. Asi si říkáte proč jsme se plížily? Protože nás napadlo, že by nám to kluci mohli čórknout. Beth řekla, že tu mají postel, která se dá otevřít a Johny o ní neví. Tu postel měla její sestřenka, která tu ještě nebyla, tak jsme to schovaly k ní.*čtvrtek - den rozlučky Johnyho a Beth*
Bethina sestřenice přijela ve středu, tudíž včera. Je něco okolo půl šesté odpoledne. Kluci už odešli v pět. My začaly všechno chystat. Brambůrky jsme nasypaly do misek, připravily skleničky i alkohol na stůl. Nejdřív jsme se dívaly na film a v sedm hodin se to rozjelo. Začaly jsme pít, já vypila několik panáků a několik skleniček vína. Okolo jedné ráno jsme byly už všechny na šrot a přišli kluci, kteří měli taky připito, ale rozhodně míň než my. Tak nás všechny uklidili do postelí. Johny odtáhl Beth, Adell Dave, Lucy Thomas, Tess Luke a na mě zbyl Nick. Byla jsem na mol, tak jsem to moc nevnímala. V pokoji mě posadil na postel a šel hledat moje ,pyžamo’, když ho našel, přešel zpět ke mě. Svlékl mi tričko a viděla jsem, jak si skousl spodní ret a hned na to mě oblékl do trička. Pak už mi jen stáhl rifle, položil mě a přikryl. Sám si sundal tričko i kalhoty a šel si lehnout. Když přešel k posteli, jen si sedl, udělala jsem taktéž, koukali jsme si do očí. Měl nade mnou vládu alkohol, tak jsem nevěděla, co dělám, ale začala jsem se k němu naklánět, jen se na mě stále díval. Políbila jsem ho a on spolupracoval. Jela jsem mu rukou níž, ale chytil mojí ruku.
,,Ne Mio, jsi nalitá, kdybys byla střízlivá tohle neděláš. A já nechci, aby sis myslela že tě jen využiju……’’ dál už jsem neposlouchala, protože jsem usnula na jeho hrudi.Sice je to trochu pozdějc, ale snad nevadí. Doufám, že se kapitola bude líbit. Budu ráda za každý hlas. Takže přeji příjemné čtení.
Mějte se krásně.
Maky❤
ČTEŠ
Životní láska nebo kariéra?
RomancePokračování Sázky nebo láska? Už je to deset let. Deset let uplynulo od doby, co Mia neviděla Nicka, když nepočítám, to co o něm slyšela z televize, a on ji také neviděl. Jak na sebe budou reagovat až se znovu střetnou? Bude z nich znovu pár nebo s...