Luhan kapıyı açtığında çığlık atarak kendini yere bırakması Sehun'u korkuttu. Yerde ağlayan Luhan'ın kucağına aldığında içeri girecekken Luhan onu durdurdu.
"Girmek istemiyorum. Bu ev rahatsız edici. Buraya taşındığımdan beri biri beni izliyor gibi hissediyorum ve inanmıyacaksın ama aynada yansıma gördüm."
"Saçmalama bebeğim. Evde kimse yok."
"Saçmalama deme! İstemiyorum." Luhan diğerinin kucağında tepinirken Sehun derin defes aldı.
"Peki, bana gidiyoruz o zaman. Eşyalarını alalım bari."
Sehun içeri girdiğinde Luhan'ı kapıyı ayağıyla kapattı. Luhan sallanan mutfak kapısını gösterdiğinde evi inceledi ve açık olan camı işaret etti. Luhan şaşkınlıkla kaşlarını çatarken konuştu.
"Bugün camı hiç açmadım."
"Boş bulunduğun bir ana gelmiştir."
Sehun geçiştirdikten sonra üst kata çıktı. Odaya girdiğinde Luhan'ı yatağa bıraktı. Boy aynası karşısında durarak incelerken Luhan başını iki yana sallayarak banyoyu gösterdi.
Banyoya girdiğinde lavabo üzerindeki aynaya dikkatle baktı. Saçma olduğunu düşünerek incelerken arkasını döndü. Yaratıkta arkasından gelirken ikiside onu çıplak gözle görmedi.
"Bir şey yok bebeğim."
"Ama gördüm."
"Belkide sıcak buhar çarptı. Nemi hala duruyor."
"Sanırım haklısın. Üzgünüm."
"Önemli değil. Yalnız yaşadığın için korkman normal."
Sehun diğerine sarıldığında Luhan'da aynı şekilde karşılık verdi. İkiside izlendiğini hissediyordu ama konuşmadılar. Sehun korkutmamak için Luhan ise uzatmamak için."
"Yinede bize gidelim. Daha fazla korkmazsın."
"Tamam, bekle eşyalarımı hazırlayayım."
Luhan yataktan inerek çömeldikten sonra elini yatağın altına sokarak çantasını aradı. Yaratıkta elini uzatarak dokunduğunda Luhan çığlık atarak elini çekti.
"Sehun-ah, yemin ederim bir şey elime dokundu."
"Böcek olmalı."
Luhan böcek lafıyla tekrar çığlık atarak banyoya koştuğunda elini yıkadı. Ayanaya bakmadığı için yaratığı görmezken geri döndü.
Sehun çantayı çıkarmış, ıslak mendil ile tozunu silerken Luhan'da dolabına giderek giysilerini ayarladı. Çantaya yerleştirdikten sonra kişisel eşyalarınıda koydu.
Çanta hazır olduğunda kapatalar aşağıya indiler. Açık olan camı kapattıktan sonra evden çıktılar. Kapıyı kilitleyerek evden uzaklaştıktan sonra anayola çıkarak taksi beklediler.
"Çinli çocuk Luhan ve Oh Sehun sevgiliymiş."
"Ciddi misin? Neden hep yakışıklı çocuklar gay olur ki?"
"Kızlar, Luhan bu okudaki bir çok kızdan daha güzel. Etek giyse kız olduğuna inanırdım."
Bir grup öğrenci konuşurlerken Kyungsoo'da sırasından onları dinledi. Camdan dışarısını zilesede dediklerini duyuyordu.
"İyi misin?" Baekhyun önündeki sıraya otururken sordu. Başını sallayarak onaylarken Jongin'de elindeki meyve suyunu önüne koyarak yanına oturdu.
"O zaman neden böylesin?" Chanyeol sorduğunda sırayı ters çevirerek oturmuştu.
"Uykusuzum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the damned | kaisoo
FanficKyungsoo hasta mıydı? Deli miydi yoksa? Hayır... Hasta ya da deli olmadığına emindi. O kişiler gerçekti. Bedenindeki izler bunun en iyi kanıtıydı.